Winterprikjes

Vanmorgen mooie tijd wakker met rondom 7 , katten eten gegeven, ontbijtje en een koffie gemaakt en heel snel met alles in bed terug. Het is koud. Rondom vriespunt en de sneeuw gaat doorzakken vandaag naar de 100om en dan morgen naar de 800m, Dan zijn wij er ook bij. We rijden nog met zomerbanden dus hopelijk weinig en kort. Het zou weer mooi weergaan worden.
Ik heb sinds gistermorgen ernstig last van mijn rechter gezichtskant, het gevoel dat er iets in mijn neus zit . Daardoor hevige niesbuien en dus ook bloedneuzen. Vanmorgen de huisarts gebeld en ik kon pas donderdag of vrijdag een afspraak krijgen. Wel kon ik gaan zitten en dan wachten op een plekje. Dat dus gedaan want ondertussen hoofdpijn en het lijkt erop dat het gaat zwellen in mijn gezicht. Zat er om kart over 9 en was half 12 weer thuis. Wel heeft de huisarts gezorgd dat ik een plekje bij de HNO arts kreeg ook al moet ik tot donderdagmorgen wachten. Dus even doorhouden.
Nu maar even een snelle maaltijd gemaakt met houthakkerbroodjes. Eentje met kaas en eentje met pikante worstjes en dan nemen we van allebei een halve. We hebben het zo koud dat we de houtkachel hebben aangemaakt. Nu maar een beetje chillen met Netflix.
Samenmet Jan wat gegeten en ineens slikte ik iets door en heb ik het gevoel dat het uit mijn neus is. Ik kan vrij ademhalen maar het is allemaal nog wat gezwollen dus wacht ik af hoe het morgen gaat. Beneden blijkt Jannick ook ziek thuis te zijn.
Ik heb de kachel uit laten gaan dus dan nog maar een keer aanmaken. Ik merkte het pas toen we het weer koud kregen. Gelukkig nog wat gloei dus toch weer snel lekker warm. Ondertussen toch half 5 geworden en langzaam aan ga ik mij wat beter voelen. Morgen weer een dag.

Huh, dat is vreemd. Hoop voor je dat het idd weg is.