Mag naar IBU Cup in Ridnaun (It)

Oostenrijk, Schladming

Vandaag stond ik zelfs in de landelijke uitslagen van de grote kranten vermeld. Het is wel superklein maar ik heb het maar gehaald als Nederlander.
De kans is groot dat er de komende tijd in de plaatselijke en regionale krantjes iets meer komt te staan.
Hier is nieuws nog nieuws als het krantje 1x per maand verschijnt ook nog met 4 weken terug nieuws.
Mijn grote nieuws is dat ik nu voor Nederland naar de 8e IBU Cup in Ridnaun mag. Het is even heel veel organisatie daar net deze week mijn school weer begonnen is en omdat ik alleen vrijdag en zaterdag start kan ik pas vrij krijgen vanaf donderdag.
Dan heb ik gelijk een vervoersprobleem want de autopapieren zijn er nog niet en ik kan geen auto huren. We hopen dat ze uiterlijk morgen of woensdag er zijn ( we wachten pas 13 weken) Het is ons toegezegd maar ja.
Op woensdag is de 20 km maar daar mag ik niet op starten omdat de afstand te groot is. Dus start ik op de 10 km sprint en de achtervolging 12 1/2 km.
Ik schiet in met de ÖSV. Maar zij vertrekken vandaag al en dat is voor mij niet haalbaar.

9 maart 2009 11:53 | Door: Lucy Wiering Gefeliciteerd Jannick met je 3e plaats; ik volg je al een tijdje v.a. 2007 toen wij (mijn man en ik met een rode kampeerbus) op doorreis naar Kroatië gekampeerd hebben in Ramsau (onderaan de Ritis) en je gezien hebben en met je moeder gesproken hebben. Ik heb nog mijn best voor je gedaan of ons kantoor in Gouda er trek in had om je te sponsoren maar dat lukte me helaas niet. Veel succes in Italië, Gerard en Lucy Wiering uit Sassenheim.

molenaar.ruesink 2017-09-18 19:59:22

9 maart 2009 14:12 | Door: Quinten Lekker bezig jongen! succes dit weekend!

molenaar.ruesink 2017-09-18 19:59:35

9 maart 2009 18:52 | Door: jan klaassens Goed gedaan, jochie! Laat ze wat moois zien, daar in Italië!