Een beetje van alles en nog wat

Vanmorgen wakker om 7 van de wekker, een rondje tv om wakker te worden en eruit en de rest van mijn ochtenddingen gedaan. Dan goed aangekleed en aan de wandel naar de sportschool. Het is net boven nul dus niet echt warm. Mistig en vochtig. Mijn rondje training gedaan en dan weer aan de wandel naar huis. Thuis lekker douchen en omkleden. Dan een kop koffie.
De baardagame is pas vanmorgen dood gegaan. Heeft dus best nog geduurd.
Vorige week hadden we storm met orkaankracht. Toen is het deel van de afrastering aan de straatkant omgegaan. Dus konijn weg. We hebben haar niet meer gespot. Dus ze zal waarschijnlijk of al dood zijn of de gewisse dood tegemoed gaan.
Dan wat zoal voorbij komt en middageten gemaakt. Met Jan samen gegeten. In de middag met de site bezig geweest , het kost veel tijd. Nog steeds met 2007 bezig.
Eind van de middag met Theresa naar fysio. Haar afgezet en dan zelf even in de MEZ wat inkopen doen en even naar de apotheek. Dan belde Theresa dat ze klaar was en haar weer gaan ophalen.
Meli ging naar haar nachtdienst en Theresa is dolgelukkig want die mag bij Papa blijven.

Dinsdag
Ik was om half 7 wakker en wat tv gekeken en dan opgestaan en Jan wakker gemaakt. Gisteren had ik hem gevraagd om het rooster en afvoer van de douche schoon te maken. Dan zegt hij dat doe ik morgen wel als ik onder de douche sta. Dan zeg ik hem vanmorgen vergeet het putje niet en dan wordt hij boos. Het is iets wat hij altijd doet maar tegenwoordig is hij liever lui dan moe en is niet uit zijn stoel te krijgen. Fietsen is ook al weer sinds de laatste weken van de baan. En er was echt wel fietsweer bij. Ik ga zo maar weer eens naar Christine, Afgelopen week nog naar Prenten geweest dus dat is ook weer klaar.
Ik moet af en toe mezelf wel dwingen om dan thuis ook nog aan de gang te gaan.

woensdag
Vanmorgen wakker van de wekker om 7 , een beetje tv en dan eruit. Ik ging mooi op tijd de deur uit naar de sportschool. Maar vergat dat ik een pnsn afspraak had en daarna zou gaan sporten. Een verontschuldiging gestuurd en ik heb een nieuwe afspraak gekregen.
Na het sporten naar huis . Dan word ik een beetje kribbig want er brand licht in de slaapkamer en Jan zit in de huiskamer, Verder had hij ook de gordijnen even open kunnen doen na het opstaan. Als ik weg ga slaapt hij nog. Ik heb dan al in huiskamer en keuken alles open gemaakt en wat er zo al voorbij komt.
Meli en Jannick kwamen koffie drinken gezellig en leuk zo doordeweeks. Jannick zijn ribbenkast wordt steeds blauwer en het lopen gaat beter. Dan gingen ze weer en heb ik middageten gemaakt voor Jan en mij. Dan samen gegeten. In de middag weer een poos aan de site gewerkt zo deels 2007 en 2008. Het is een uitzoekerij. Maar het internet deed het tenminste. Jan had gisteravond zijn auto bij de Rennbahn geparkeerd. Ze zijn vandaag begonnen met de straat bij ons open te breken. Er komt van de Stoderstrasse leidingen naar de kast bij ons en vandaar naar de grote verdeelkast helemaal aan de andere kant van ons straatje. Aangezien er bij ons nergens ruimte is om te parkeren dan maar helemaal bij de Rennbahn.
Eind van de middag zou Jan zijn medicamenten halen bij de apotheek en dan gelijk Theresa ophalen. Is hij weg bel ik hem maar opnemen ho maar. Dan bij de derde maal wel en hij deed nogal vervelend en hij dacht dat hij op hing maar had nog steeds zijn telefoon aan staan.
Hij was dus duidelijk naar de Rennbahn gelopen maar toen had hij geen autosleutels is hij gaan lopen naar de apotheek dus toen hij thuiskwam deed hij raar en geheimzinnig dus ik vraag hem zoek je toevallig je autosleutels? en jaja uh ja dus ik zeg hem die heb je in de gang gelegd en bent ze vergeten mee te nmen. Maar nu moet je terug want je zou Theresa ophalen van de bus. Dus ging hij dit keer zijn auto ophalen en Theresa halen. Als hij gewoon even had geluisterd toen ik hem belde had hij zijn sleutels gehad en minder stress gehad.Maar goed hij heeft beweging gehad.
In de tussentijd was de Hollandsnackexpress geweest. Ik heb weer croma om te bakken en sambal badjak. Helaas geen badjak van koningsvogel. Mijn emping was niet geleverd dus die mis ik nu ook. Over 2 maanden herkansing.
Nu genieten van mijn avond.