Donkere en sombere zondag op alle fronten.

Vanmorgen pas laat wakker toen Jannick belde was ik nog aan het dommelen. Hij ging met Sabrina even naar buiten ondanks dat het geen mooi weer was.
Jannick vertelde dat hij bijna een hartaanval had gehad omdat Sabrina was weggelopen. In het restaurant stond hij met zijn handen vol met borden en zo , om hen heen veel mensen dus toen ze bij hem wegliep kon hij niet zo snel tussen de mensen doorkomen en weg was. Personeel gevraagd maar niemand had haar gezien. Dus iedereen zoeken. Uiteindelijk bleek dat ze helemaal alleen het hele eind terug naar hun kamer was gegaan en had daarbij ook de trap genomen. Jannick zei ik vond haar omdat ik haar toen ik in het trappenhuis was in de verte hoorde lachen. Ze stond dus schaterend voor hun kamerdeur. Ze was aan de portier voorbij en die had haar ook niet gezien. Gelukkig was ze naar hun kamer gegaan en niet naar buiten. Hij telt af nog 2 nachtjes te gaan en dan naar huis. Vandaag een verveeldag geen therapien en je kan niets daar.
Middageten gemaakt en we weten deels wat de oorzaak is voor de lekkage het water wordt ondre druk terug geperst en gaat dan lekken op de toevoeraansluiting.
Ik wil toch achter de muur kijken want ik ben bang dat er nog meer aan de hand is. Jannick wil niet dat ik de muur open maak en Meli zegt gewoon doen. Dus we doen vandaag niets meer ik heb genoeg ergernis. Ik had gisteren 3 wassen gedaan en zag toch kans om er vandaag nog 2 met het beddengoed erbij te doen. Het is donker en somber weer. Mijn humeur en gedachten zijn ook somber. Vandaag sla ik maar over.