Zo´n van alles dag

Oostenrijk, Aich Assach

Vanmorgen wakker van de wekker van Jan maar toch ook maar gelijk opgestaan. Jan ging Theresa wegbrengen en daarna Sabrina. Jannick had ze ontbijt gegeven en de trommeltjes voor school gedaan en ze ook aangekleed. Jannick was half 4 thuis dan weer opgestaan voor de kinderen en Meli kwam uit de nachtdienst. Dus ze gingen beide slapen. Jan heeft mij naar Aich gebracht en later ook opgehaald. Christine was weer eens gevallen , weer naar het ziekenhuis en haar gezicht flink gehavend. Ze heeft 2 hechtingen in haar neus. Ik dacht dat Jan mijn stoel in elkaar had gezet maar niets. Dus ik vraag hem waarom heb je het niet gedaan. Wordt hij kwaad en zegt probeer maar eens van wat daar staat een stoel te maken. Ik kijk en zeg nee dat zijn de kastdeurtjes die stonden in de kelder. De stoel heb je zelf om de hoek in het trappenhuis gezet. Dus ik kijk en die staat ook gewoon daar. En hij uhhhhhhhhhh. Tig keer eraan voorbij gelopen , het zelf daar neergezet hebben en dan een postpakket beneden gehaald . De stoel hebben we zelf gekocht en niet per post gekregen.
Ik ben gaan douchen en omkleden . Jan is Theresa tegemoed gelopen en heeft daarna Sabrina opgehaald. Jannick was wakker en had onze auto nodig. Die van hen staat in de garage voor de keuring en nog wat. Ik heb broodjes frankfurter gemaakt en Theresa en Sabrina vonden het lekker. Dan was Jannick terug en zijn wij met de kinderen naar Stainach gereden. Morgen is het Fronleichnam dus alles dicht en iedereen vrij. Eerst naar de Landena waar ik een kar vol had. Dan naar de Hofer waar het al moeilijk was en erg druk dan nog naar de Penny waar het ook druk en moeilijk was, Maar we kunnen eten. Thuisgekomen waren Jannick en Meli aan het werk in de tuin. Ze willen een stuk tuin aanleggen. Ze hebben nu een rand gemaak van stenen. Jannick heeft al het hoge gras en riet overal met de kantenmaaier gedaan, Hij had eigenlijk vannacht moeten rijden maar ze konden de orders niet op tijd laden. Nu werkt hij morgen avond/nacht en weet nu al dat het vrijdag ook een probleem wordt. Het was vandaag zeer warm en zonnig. Sabrina ging Jannick en Meli helpen in de tuin. Niet dat ze het doet maar ze denkt van wel. Jannick en Meli laten haar in die waan. Theresa slaapt vanavond bij ons dat wilde ze graag. Sabrina weer in haar nieuwe bed waar ze erg blij mee is. Ze waren nog lang in de tuin en Jannick riep Sabrina en ze vraagt waarom? Hij zegt het is bedtijd en zij nee hoor. Dus ik zeg haar maar het is al laat. Zegt ze tegen Jannick het is al te laat om te gaan slapen. Die bleef er bijna in van het lachen.
Wij hadden nog ons broodpakket gehaald dus we zijn weer van alles voorzien.