Wat een K................dag

Alles zoals normaal alleen kwam Ingrid na de fysio koffie drinken. Ze ging nog wel eind van de morgen Theresa ophalen maar na haar bij ons afgezet te hebben ging ze met Jannicks auto naar de dealer in Liezen. Was een of andere terugroep en ze zouden het maken aan zijn auto. Theresa at bij ons en Sabrina sliep. Maar om 13 uur werd Sabrina wakker en ze had gelijk al een aanval. Ondertussen zijn ook wij daar helaas aangewend. Maar ze kreeg steeds meer aanvallen en steeds korter op elkaar tot ze zelf na een aanval moest braken en de ene aanval nog niet over was en de volgende er al was. Dus Ingrid gebeld en die is gelijk terug naar huis gekomen. Ik denk dat ze al een 50 aanvallen gehad had dus Ingrid toch maar de ambulance gebeld en gaan inpakken en die kwam met zwaailicht en opnieuw Berni die reed. Ze zijn naar Leoben gereden en ze had de hele weg daarheen alleen maar gekrampt. Nu vanavond was het weer over maar dit gaat zo niet want gaat het dan morgen weer los. Ze blijft nog in Leoben en Ingrid bij haar. Ingrid zat er vanmiddag ook helemaal doorheen , het is nauwelijks nog draagbaar. Ik heb al dagen rugpijn want ik ben aan mijn zolen met enorme verhoging erin aan het wennen. Dus het was vanmiddag ook een lichamelijke aanslag om met haar rond te zeulen. Maar je kan alleen maar liefde geven en haar in je armen houden meer kan je niet.
Het is zo´n rare week net of iedereen wacht op iets. Eerst het ongeval bij Maier en dat blijkt dan de broer van een bekende van Jannick te zijn die om het leven gekomen is. Nu weer een ongeluk met een stratenveger die in tauplitz bij achteruit rijden een jongen dood reed op een scooter Er waren al mensen bezorgd die dachten dat het Jannick op de auto was maar nee het was van de gemeente zelf daar. Jannick zei ik had beide ongelukken ook kunnen hebben en het is zo´n rare week. Maar dat gevoel had ik ook al. Je weet alleen nooit van welke kant het komt of wie het treft. Sabrina had de hele week al vermeerderde aanvallen maar dit was echt erg. Wil ik wat gaan koken in de keuken glij ik uit stap op de katteneetmat val met mijn hoofd tegen de muur en dan door de mat die weggleed en het drinkwater ging ik ook nog onderuit. Een blauwe elleboog , hoofdpijn en mijn rug werd er niet beter van. Door het wennen aan de zolen sta ik wat wankel. Door de pijn in mijn rug moet ik wel in huis schoenen dragen met de zolen in mijn huisschoenen loopt het niet. Ik heb pijn in mijn heupen in mijn rug en in de rug kruipt het steeds een beetje hoger nu zit het tussen mijn schouderbladen.
Theresa slaapt bij ons . Dus al haar bedspullen gehaald en haar tandenpoets spullen en slaapbeesten. Ik heb poffertjes gebakken dat was lekker en ik heb er nog genoeg over hebben we morgen ook nog wat.
Morgen ook weer een druk programma. en dat begint vroeg.
Jannick is al heel vroeg weg om 5 uur. Theresa moet naar de Kiga dus wassen aankleden ontbijten en wegbrengen. Om 9 uur komt er iemand voor het kinderbed. De Pellets worden gebracht en een oplosing vinden voor de karateles van Theresa. Het is morgen vrijdag de 13e maar ik denk dat we die alvast vandaag gehad hebben. Jannick pobeert al een hele tijd vervanging voor hem te vinden op de ambulance want hij heeft zaterdag de hele dag dienst en hij wil dan naar Leoben naar Ingrid en Sabrina.