Nog steeds onbestendig

De dag begon met beter weer en de zon kwam door de wolken ook al bleven er wel wolken, in de morgen op het balkon in de zon zelfs 21 graden maar dan kwamen de donkere wolken en de wind en was het maar weer 15 graden. Maar het was beter dan de afgelopen dagen . Het zou nog echt mooi weer moeten gaan worden.
De dag begon met Sabrina die niet zo veel zin had maar het toch vol hield tot mama weer daar was.
Het wachten was vandaag op de toegezegde levering van het kinderspeelhuis zou tegen de middag moeten zijn en een uur ervoor zouden ze bellen. Dus wachten en internet was er al weer niet , de werkzaamheden schieten geloof ik niet erg op en de maand oktober is lang.
Middageten samen met Jan en dan was er toch weer internet wel heel langzaam en ik kan bv geen filmje op facebook openen. Maar genoeg om Jannicks verjaardagscadeau te bestellen. Ook genoeg om de Sinterklaas dvd te maken en kopen. Was daar toch wel even mee bezig want een geschikte foto zoeken kost tijd. Ingrid heeft de eigenschap dat ze spontaan onzichtbaar is overal waar fotos worden gemaakt.
Jan ging werken en ik had eigenlijk mee willen gaan maar omdat de levering er nog steeds niet was toch maar thuis gebleven.
Om 15.15 maar ens bellen naar het telefoonnummer waar ik de afspraak van gekregen had en die zouden me terug bellen , ik kreeg te horen dat de chauffeur over een half uurtje er zou zijn. En dat was hij dan ook Hij kwam ook over de brug en liet de lift voor de garage zakken en dan met een hefding in de garage gezet.. Het weegt toch een 328 kilo. Nu wachten op mooi weer en mannen die willen beginnen met in elkaar zetten. Ik met Ingrid een kleur overeen gekomen en het huisje wordt Zweeds rood. Moet ik nog gaan kopen en aan Jan gevraagd of hij ook de opbergkist die ik in gedachten heb naast de zandbak kan maken en ja dat kan hij wel. Ik wil onder het huis 1 wandje maken van hout en dat met schoolbordenverf behandelen en als dat van goed hout wordt gemaakt kunnen we later aan de buitenkant klimgrepen zetten. De glijbaan hebben we al en die moet er ook tegen aan gezet worden . Dus het wordt uiteindelijk een kinderparadijs.
Zo is de dag toch nog voorbij gegaan , eind van de middag kwam Jannick eerst en dan ook Ingrid en de kinders voorbij. Jannick voor een bakkie en even de maten gecontroleerd voor zijn verjaardagscadeau. Hij heeft een lange verlanglijst nu hij een griller gekocht heeft en van ons krijgt hij de afdekhoes . In Liezen was het er niet meer en het is de enige Obi markt waar je niks kan bestellen en laten brengen, normaal kan je ook over internet kopen en dan bij de Baumarkt naar keuze afhalen. De andere dichtsbijzijnde is Bischofshofen maar voor 5 Euro kon ik het gelijk aan huis laten leveren dus dat maar gedaan. Dan mag hij het ook gelijk in gebruik nemen en krijgt hij de verpakking op zijn verjaardag. Hij dacht dat ik de verkeerde maat had gekocht maar het is toch de juiste. (moeders is niet altijd dom). Je kan voor zo´n ding vreselijk veel kopen wokken, grilplaten, grilbestek, borstels, spiezen , motor voor de spiezen, pizzasteen, speciale pizzaschep en ga maar door. Dus een sint cadeautje was ook snel gevonden.
Het ontwerp van mijn kerstkaart heb ik klaar en het proefexemplaar heb ik goed gekeurd. Alles is werk achter de pc en doe ik graag.

Ben erg benieuwd naar het speelhuis. Klinkt iig fantastisch!