Visite

Vandaag op mijn gemak rondom 9 opgestaan. Alle ochtend dingen en het bed afgehaald. Ik had vandaag maar 1 was want ik had er gisteren al 2 gedaan. Opnieuw super mooi weer al was het windje erg fris. In de nacht nog steeds vorst. Geen grote klussen vandaag maar rust. Bedacht wat we vanavond gaan eten als Rob komt. Middageten gemaakt Foccacio. In de middag wat aan gerommeld en dan gaan koken. Barlauchknödel, een salade met oa ei en advocado, En paneerde kipstukken uit de airfryer. Als toetje Griekse yoghurt met walnoot en honing. Rob kwam en eerst koffie gedronken met een stuk van zijn meegebrachte Gugelhupf. Dan het eten afgemaakt en zijn we gaan eten. Altijd gezellig en leuk. Voorlopig de laatste keer dat Rob kwam want hij denkt deze week terug te reizen naar Nederland. Maar misschien zien we hem van de zomer nog.
Ik heb eerst Theresa vandaag eens gebeld want ik wist nog steeds niet of ze genoeg punten had behaald en ja hoor ze heeft de gele band in Tae kwondo. Iedereen had zijn examen behaald op het broertje van Zoe na.
Dan verteld ze Oma ik heb vannacht bij Maria in de Sölk geslapen. Van de week eens vragen hoe dat zo. Heel veel contact heeft Ingrid niet met Maria en nu zo maar ineens slapen?.
Na een gezellige avond met Rob is het weekend weer voorbij.

Wat goed! Gefeliciteerd Theresa!!! Hoe leuk is dat , om ergens te gaan logeren! Fijn dat ze dat zo leuk vindt.