uitstapje Bohemen

Duitsland, Freyung

13 Augustus
Randy en Kirsten gingen zwemen in Freyung, Malcolm paste op Jannick en ik ging bergwandelen met een gids. Ik kwam na 3 1/2 uur lopen en klimmen doodmoe terug. Langs echt fantastische plekjes.
In de avond gingen we met zijn allen uit eten met Jose, Patricia, Yvonne, en Michael in de pizzeria in Freyung. Het was een fantastische avond met lekker eten. Ik kreeg een fles tjechische wijn vanJose en Yvonne.

14 Augustus
Randy Malcolm en Kirsten gingen zwemmen in Freyung. Mama en Jannick gingen naar Bohemen in Tsjechoslowakije. Een prachtig gebied , we gingen een heel stuk langs de Moldau naar Krummau. Daar was een prachtig groot kasteel, een Oberhaus.
Daarna gaan eten in hotel Vijsehrad. Goed eten met een drankje voor 10 D Mark. Daarna naar Budweis dan naar Hluboka naar Schloss Frauenberg. De hele dag was met een gids en die vertelde in de bus van alles over de geschiedenis van Zuid Bohemen. Het landschap , de dorpen. Hij gaf een rondleiding in Krummau,Budwess en Hluboka. We hebben ook de beren gezien bij het kasteel ergens langs de Moldau. Langs de Moldau en erop is het goed recreeeren, kanovaren , wildwatervaren en kamperen.