De week begonnen

Gisteren een zeer rustige dag, Niet veel gedaan op de bedden verschonen en 2 wassen na. Uiteraard middageten gemaakt maar dat was hoofdzakelijk voorbereiden want ik ging gefonduen met Jan. Ik had Jannick nog gevraagd maar die had al eten. Meli werkte.Die is de enige die mij een berichtje stuurde voor moederdag. Jannick heeft gezegd we vieren het wel als we er allemaal zijn.
Van de rest van mijn kinderen niets gehoord.

Vanmorgen vroeg wakker maar wel een rondje ontbijt tv gedaan in bed. Opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. Het ziet er buiten nog steeds troosteloos uit.
We hadden het zo koud dat we de kachel aangemaakt hebben. het was buiten met 6 graden niet echt warm. Donker somber en regen. in de middag werd het iets warmer met 13 graden. Om 6 uur viel af en toe de zon door de wolken en tussen de buien. Ze geven vanaf het weekend iets beter weer op.
Ik heb nog een weekje pauze genomen en ga nog niet naar Christine.
Eind van de middag nog even ons broodpakket gehaald . Die was zeer de moeite waard.
De dag weer voorbij en ik denk elke dag morgen gaat het beter.