Wouw dat was stil vandaag

Een heerlijk rustige nacht gehad en we werden om 8 uur wakker. Gisteravond hadden Jan en ik nog wat in bed naar een show liggen kijken en Theresa werd wakker en vroeg mag ik ook kijken en wij ja hoor. Lag ze helemaal genoeglijk tussen ons in te kijken en ze vond Helene Fischer helemaal het einde. Dan viel ze als een blok weer in slaap en vanochtend zei ze ik mocht in de nacht tv kijken he Oma. Papa kwam haar vanmorgen halen want ze gingen naar Salzburg naar het Haus der Natur daar hebben ze een abo voor. Voor ons was het de rest van de dag akelig stil. Het was wel zonnig maar heel erg harde en koude wind.
Ik vroeg Jan hoe het met zijn bloeddruk was vanmorgen en hij zei dat het 130 was en ik huuuu dus ik ben in zijn boekje gaan kijken en het was de afgelopen week schrikbarend hoog met tussen de 180 en 190. Dus hem later nog een keer laten meten en inderdaad 180 daar word ik niet blij van want ipv dat zijn bloeddruk zakt stijgt het dus weer gevaarlijk aan. Hij zegt me daar niets over anders was ik afgelopen week al naar een arts gegaan. Dus dat was vanmorgen geen 130 maar ook 180. Gisteren zag ik dat hij het weer verkeerd had gedaan met de medicijnen. ER staat een O voor ochtend een M voor middag en een A voor avond op de doosjes geschreven . Dan zie ik dat er ipv 2-2-3 er 3-2-3 in de medicijnspender zat. dan zegt hij maar de m is morgen maar ook dan zou het niet kloppen want die had hij ook voor de middag gebruikt. Dus alles leeg gekiept en opnieuw uitgezocht en weer een week erin gedaan. Het ging juist heel goed en nu vallen er weer gaten. Ik denk dat vooral zijn hoge bloeddruk hem weer parten speelt. Morgen moet ik naar de huisarts voor zijn papieren voor het vervoer en dan gaat hij maar mee kunnen we even over zijn bloeddruk praten. Misschien toch andere medicijnen of zo.