We hebben nog steeds sneeuw

Vannacht eerst om kwart voor 3 wakker even eruit gegaan en dan terug in mijn warme bed. Toch weer in slaap gevallen en dan om 5 uur weer wakker en een kwartier later hoorde ik de sneeuwschuiver die maakt echt herrie. Ten 6 kwam Theresa en heb ik de babyfoon aangezet voor Sabrina. Kwart over 6 Sabrina ook wakker. Beide aankleden en ontbijten enz. Ze mogen dan Kika of Okidoki kijken en Sabrina vindt Maya de bij ook leuk en daarna komt Pippi Langkous en ook dat vinden ze leuk. Ze hebben hun Adventskalender open gemaakt en het is heel relaxt omdat we gewoon alle tijd hebben. Het heeft iets gesneeuwd vannacht en het is in de vroege morgen weer gaan sneeuwen. Het ziet er prachtig uit .Dan om kwart over 7 gaat Theresa naar school samen met Jan. Ze hadden geluk de voetpaden waren net voor hen schoon geschoven. Jan komt dan weer thuis en een kwartier later om kwart voor 8 gaat hij weer op pad met Sabrina. Die moest van alles meenemen want ze viert vandaag haar verjaardag op de Kiga. Ze mogen wel tracteren maar alles moet verpakt zijn dus ze heeft zoutjes en van die Maisstange in zakken bij zich. Eigenlijk raar want ze zeggen dat je je niet via eten aansteekt .
Vandaag niet zo´n lange dag , ik hoop dat Ingrid ergens tussen half 2 en 2 thuis komt. Theresa wil graag pannenkoeken eten dus dat doen we dan maar.
Ik heb Jan en mij aangemeld voor de testdagen in het weekend. Ik ga mee aan het eind van de morgen om Sabrina te halen en dan gaan we iets vroeger want dan kunnen we bij Wallig een speciaal schrift kopen die Theresa nodig heeft. Jan heeft het kruis onder de kerstboom gezet en we hebben hem in de huiskamer gezet. De boom moet eerst een beetje uitzakken want hij heeft een aantal dagen opgerold gelegen. Maar ben uiterst tevreden met de boom. Ik ben alleen tevreden over waar hij nu staat. We hadden een andere plek in gedachten maar door het schuine plafond ging het niet op dit tafeltje. Ik moet even nadenken of we niet ergens een andere tafel hebben of iets waar de boom op kan staan. Het een en ander is ook met het oog op de katten.
Het is december en buiten blijven mijn viooltjes maar bloeien in de bak, we hadden al behoorlijke vorst maar ze blijven gewoon bloeien.
Om half 12 aan de wandel en aangezien je maar met 3 personen binnen mag stonden er al 3 die voor mij waren. Binnen liepen 3 oudere mensen die rondjes liepen en rondjes liepen. Iedereen stond zich te ergeren . Het is geen winkel waar je rond gaat kijken maar zij wel. Na een half uur kwamen ze naar buiten en wat hadden ze gekocht een kaart. In een paar minuten waren de andere mensen klaar en ik ook. Want er stond nog een rij buiten. Ze zagen dat er een rij buiten stond en toch hadden ze niet het idee van kom we gaan. Het is hoofdzakelijk kantoor boekhandel.
Dan ben ik ook naar de Kindergarten gelopen en Sabrina was er al. Dan met zijn drieen naar huis gewandeld . Thuis ben ik gelijk aan de pannenkoeken begonnen en Jan ginh Theresa tegemoed lopen. Het sneeuwt nog steeds.
Dan hebben we pannenkoeken gegeten en om half 2 was Ingrid er ook dus die kon ook eten. Nadat ze weg waren gegaan heb ik een poosje gezeten en besloot even te gaan liggen. Dan werd ik wakker gebeld door Ingrid en ik snapte het niet dus ik zei dat ze mij wakker had gemaakt. Ze had Sabrina bij Jan achter gelaten en vroeg of het erg was als ze om 5 uur terug kwam want dan ging ze ook Theresa nog halen die naar de blokfluitles was. Dan ben ik maar eruit gegaan. Om 5 kwam ze Sabrina halen. Nu een beetje tv hangen.

Heerlijk!!! Pannenkoeken van oma!!!

Annemarieke 2020-12-11 00:05:05

Hoop dat Sabrina het leuk heeft gehad, nu ze haar verjaardag op de Kika mocht vieren, alvast allemaal van harte gefeliciteerd, en jij Sabrina straks er een hele mooie en gezellige 4 de verjaardag gewenst