Laatste loodjes

Vannacht kon ik weer niet slapen. Ik heb het nog half 4 zien worden en daarna weet ik niets meer. Toch om half 8 weer wakker, veel herrie op de bouw aan de Stoderstrasse schuin tegenover ons aan de weg, Gisteren hebben we gezien dat de paarden ook heel onrustig van de herrie werden. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik een paard ben gaat meer richting ezel.
Wat tv en wat gegeten en dan opgestaan. Het ziet ernaar uit dat het opnieuw een hete dag wordt. Gisteren was het goed te doen omdat er een flinke bries was. Wel is het in de avond al vroeg donker en koelt het snel af. Ik moet eigenlijk nog naar Liezen om een hub te kopen. Dan kan ik in ieder geval een dvd kijken op de pc.
Nu eerst een kop koffie.
Jan geholpen om zijn spullen in te pakken. Dan vraag ik steeds moet er nog wat gewassen worden wat je mee wil nemen. Dan ligt er op zijn stapel al een trui en 2 broeken die eerst gewassen hadden moeten worden. Dus als nog de wasmachine vol gekregen en aangezet. Dan middageten gemaakt en met Jan gegeten. Na het eten de was in de droger gedaan en met Jan samen op weg naar Liezen. De papieren had ik voor mijn deel ingevuld en op de weg naar Liezen even langs Ingrid gegaan om het af te geven. Slovenie is een van de landen die heel moeilijk doet als je niet kan bewijzen dat je kinderen mag meenemen. In Liezen eerst naar de winkel ik geloof TC en daar had ik al snel een USB Hub en gecombineerd met kaartenlezer. Goedkoper dan bij de Mediamarkt. Dan nog even langs de Action, ik wist dat ik iets wilde hebben maar niet meer wat. Dus gewoon rondkijken en zie ik wist het weer. Zo´n rieten oprolstrandmatje, Sabrina vroeg pas in Aich Oma waar is die van mij. Tja die had ik niet want ze is nog nooit meegeweest. En van die papieren opleg dingen voor de toilet en desinfectiemiddel en doekjes. Want Al Sabrina onderweg moet plassen kan dat.
Dan weer terug naar huis en 3 uur weer thuis. Het begint dicht te trekken en er is wind. Dat laatste was wel lekker vandaag dan voelt het niet als heet. De laatste loodjes. Ik heb de belasting papieren kunnen uit printen JA dat lezen jullie goed . Probleemloos geprint. Morgen invullen en dan op de post dan is de administratie ook klaar.De kinderen komen om 18 uur morgen. Dan in de avond inladen. Startklaar voor de zaterdag.Theresa wil graag haar Schleich paarden meenemen om te spelen.. Ik heb alles in een klein doosje gekregen maar dan zonder stal die is veel te groot. Sabrina krijgt haar waterbaanspel dan kan ze daar lekker spelen en er water in doen. De vraag is krijgen we het in onze auto.
Voor vandaag is het weer goed geweest.

Goeie reis, fijne vakantie en geniet van elkaar !

Anja 2022-08-25 16:38:23

Alvast een fijne vakantie

els molenaar 2022-08-25 18:36:00

Voor straks , heel veel succes met het inpakken van de auto,het zal jullie best weer lukken