Nog even genieten voor de kou terug komt

Dienstag 10.März
Wouw weer een super mooie zonnige dag op het balkon het grootste deel van de dag temperaturen tussen de 24 en 28 graden. De katten zijn superblij en liggen de hele dag in de zon. Maar ik geloof dat ze toch weer kou en sneeuwval opgeven.
Ik werd vanmorgen om 5 uur en met mij de rest van de familie ook wakker van Theresa die krijste de hele boel bij elkaar. Jan draait zich om en slaapt verder ik kom dan niet meer in slaap. Ik wacht meestal tot Jan met de krant komt maar vanmorgen had ik al ontbijt tv gekeken en ik dacht laat ik de krant maar gaan lezen. Kwam ik Jannick tegen en die vroeg kan jij even bij ons gaan zitten. Ingrid bracht hem naar zijn auto (hij had dus te veel gedronken gisteravond) en daarna zette ze haar auto bij de garage om even nagekeken te worden voor we er mee weggaan op vakantie. Met Theresa wat in haar kamertje gezeten daar stond de zon al zo heerlijk vol op. Ingrid kwam al snel terug dus naar boven. Douchen ontbijten, Jan was er ondertussen ook al uit en Ingrid en Theresa kwamen. Ingrid had vandaag weer een aantal wassen en het ook maar gelijk gedroogd.
Eten gekookt maar ik had zelf niet echt trek wel wat gegeten van de rucolastamppot met karbonade.

Vuilnis verzameld en Jan heeft het naar beneden gebracht en die brengt als hij naar zijn werk gaat ook de enorme berg karton weg.
Theresa had nieuwe schoenen gekregen en ze was voor het eerst bij de kapper geweest met haar pluizenbol. Je kan het wel zien dat ze is geweest. Ze vond het helemaal niets maar de schoenen is ze erg blij mee. Ze kwam ze laten zien , mooie donker groene , een soort hoge sportschoen.
Ik vanavond naar beneden even vragen hoe laat Jannick morgen vertrekt ivm het opstaan want ingrid gaat weer werken en is om 5.45 U weg. Moest Ingrid heel hard lachen en zei nou je hoeft niet vroeg op te staan want ik werk een late dienst en moet om 15 uur beginnen . Goed dat ik het even ben gaan vragen.
Jannick vertrekt om 7 uur naar Innsbruck en komt zondag terug.
Ik had zo´spierpijn dat ik vanavond toch maar weer het bad vol heb laten lopen en heerlijk een poos erin heb doorgebracht. Ik had nog een flesje gute Nacht badolie en hoop dat dat me straks ook helpt. Ik gloei nu helemaal lekker en ik had voor ik het bad liet vol lopen ook de haard aangestoken dus daar was het intussen ook behaaglijk.