En mijn zussie is er

Ik werd wakker van de wekker om 8 uur. Een poosje tv om wakker te worden en dan eruit. Eerst de katten en mijn medicijnen dan douchen en aankleden. Ontbijtje gemaakt en een kop koffie.Jan eruit gehaald en nu wachten tot hij klaar is. De sneeuw is niet tot bij ons gekomen .Maar iets hoger dus wel.
Wat huishouddingen gedaan en dan op weg gegaan naar Salzburg. Ik wilde een rondje Ikea maar er was niet veel. Al had ik wel 3 afwasborstels. Dan zijn we gaan tanken en vandaar naar het vliegveld. Erna kwam zelfs wat vroeger aan dan gepland. Dan op weg terug naar huis.
Jannick en Meli kwamen ook voorbij en uiteraard wilde Jannick wel mijn zelfgemaakte kippensoep en nog wel een eentje, Dan gingen ze naar beneden. Jan had een helder ogenblik en herinnerde mij eraan dat ik broodzakken zou ophalen. En ja shit die was ik vergeten. Dus snel samen met Jan opgehaald,. Daarna hebben we met Erna broodjes gegeten. De dag is eigenlijk te snel voorbij gegaan

Geniet met je zussie ! Veel plezier ! ☕️🍺🎂

Anja 2023-01-11 21:36:18

Lekker genieten met je zus. Fijne dagen

Liduina 2023-01-11 21:41:47

Heel veel plezier met elkaar. Geniet ervan!

Annemarieke 2023-01-11 21:49:59

Leuk Erna, dat jij nu daar bij Nicolette en Jan bent, geniet van elkaar, nu jullie weer lekker kunnenbijkletsen