Zonnig en vorstig

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

We hebben het druk , druk, en nog eens druk. We hebben elke vrijdag en zaterdag gastenwissel en ziten steeds vol. Jan gaat dan op zaterdag naar Heimat en soms op andere dagen. We hebben Jannick naar de familie Hengstmengel gebracht in Oberframmeln in Duitsland en met hen is hij naar de biathlon in Bayerisch Eisenstein gegaan. Maandag heeft Erik Jan hem terug gebracht. Nick blijft dan tot vrijdag bij Jannick. Erik Jan en Jarl Gustaf gingen maandag lekker langlaufen. Woensdag gingen we naar Saalfelden voor de ÖM sprint LL . Er waren 60 deelnemers in Jannicks klasse en er konden zich maar 12 plaatsen. Jannick zat ergens denken we tussen 25-30.
We zijn gelijk weggegaan. Dan eerst bij MCDonalds gegeten. Waren rond half 8 weer thuis. Vrijdag heeft Jannick zichzelf naar Murau gereden samen met Jan. Dan bleef hij tot maandag bij Katja thuis. Hij reed dan met Murau naar de wedstrijd op zaterdag in Saalfelden.
Hij is daar 31e geworden.
Wij moesten werken op zaterdag en op zondag.
We hadden zaterdag nog wat sneeuw en het is al de hele week super mooi weer. Het vriest 's nachts en het was van zaterdag op zondag heel erg koud -15 graden.
Vrijdagavond was er een kinderbiathlonwedstrijd in Ramsau. Jarl Gustaf deed er aan mee.Er waren tegen de 50 kinderen.Het werd gelopen en geschoten bij de springschans met verlichting. Het was leuk om te zien.
Vanmorgen weer naar de sportschool geweest, 2x per week haal ik wel maar die derde keer schiet er steeds bij in.