Kono heeft geen wen problemen, de familie ook niet.

Vanmorgen al vroeg wakker , half uurtje netflix en dan eruit. Tafel dekken en ondertussen kreeg ik al een berichtje van Jannick met de vraag ben je wakker. Dus even later marcheerden de hele familie inclusief Kono binnen. Kono was vannacht rustig gebleven (tja hij mocht op de bank slapen) Toen Sabrina om 6 eruit was gegaan was Jannick zich al aan het aankleden en daarna was hij met Kono een flinke rondgang gaan maken . Dan nog bij de bakkerij broodjes gehaald. Toen ze boven kwamen had Kono al eten gehad en bleef ze braaf liggen. Geen gebedel niets.
Na het ontbijt marcheerden ze weer met zijn allen naar beneden. Ze willen ergens gaan wandelen want dan kan Kono. Kono moest bij zijn vorige familie weg omdat ze een baby hadden gekregen en Kono daar niet mee om kon gaan. Het is zo´n lief beest dat we het niet kunnen voorstellen dat ze dat niet kon. Als ik terug reken dan hadden ze Kono een jaartje of zo. Tja jonge hond en baby is veel tijd investeren.
Ze hadden gisteravond met zijn allen op de bank gelegen inclusief Kono. Daar kan ze zich wel aan gewennen.
Ze mag alleen voer wat op basis van paard is anders reageert ze met huidproblemen. Ze moeten nog een beetje zoeken wat voer aan gaat want want van die blikken moet ze wel heel erg stinkende poepjes laten.Maar die kreeg ze in het dierentehuis.
De familie was met hond naar de Steirische Bodensee gereden daar hebben ze een ronde om het meer gemaakt en dan koffie drinken en een ijsje eten. Het was heel zielig want Kono wilde de auto niet meer in toen ze wilden gaan wandelen. Terug naar huis was geen probleem toen Jannick zei kom we gaan naar huis. Dat beest heeft een trauma die dacht die brengen mij weer terug naar het asyl.
In de middag zaten ze allemaal in de tuin en Kono liep gewoon los . Meli was rotzooi naar beneden aan het brengen en Kono mocht niet mee. Dan bleef zij zitten wachten en als Jannick zag dat Meli weer terug kwam zei hij zoek het vrouwtje en dan rende ze hard naar beneden Meli tegemoed. Er kwamen 2 man van de brandweer want we worden gek van die aardbijen of wat het ook zijn. Jannick had ze gesproken en ze zeiden je zegt wel aard bijen maar je bedoeld aard wespen. Nee had Jannick gezegd aard bijen. Dus ze keken en Jannick vroeg hen wat zijn het ja dat zijn bijen. Dan vroeg Jannick en waar komen ze vandaan? Ja uit de aarde. Ze zeiden dat ze nog nooit zoiets gezien hebben. Het zijn heel veel gaten in de bodem en ze komen er overal in en uit. We hebben ze al maanden en het wordt steeds erger. Ze hebben de gaten gespoten en ondertussen zag een van die 2 ook een wespennest bij ons aan het balkon. Dus die is ook gelijk behandeld. Wij hadden het nog niet gevonden maar hij zag die wespen erin en eruit komen. Kono hapte ook steeds naar die bijen en het is voor het terras tegen de muur van het huis. Dus we hadden er echt steeds meer last van. Voordat die 2 gekomen waren waren Heinz en Carmen voorbij gekomen om kennis te maken met Kono. Die waren ook gelijk weg van haar.
Toen ik even beneden kwam ging ze heel blij haar knuffel haren. Een klein zachte olaf de sneeuwman. Daar is ze heel voorzichtig mee maar ze mag hem behouden dus ze is erg blij en kwam het laten zien. Jannick ging eind van de middag weer een ronde samen met Theresa met Kono doen. Daarna eten voor Kono en dan sliep ze. Was ook een drukke dag voor haar.
Ik had een robotstofzuiger van Meli gekregen die zij van Jessi hadden dus hem gaan opladen maar hij blijft maar peipen en reageert op geen knoppen dus Jannick gekomen en die zei ja die moet eerst opgeladen worden voordat je de knoppen kan bedienen en het piepen komt omdat er een error is. Dus we laden nog een poos. Ondertussen heeft hij zich uitgewisseld met de buurman die ook nog niet zo lang een hond heeft. Is ook gecastreerd dus als ze elkaar treffen geen probleem want Kono is ook geholpen. De rust is weer gekeerd .