Hej Hej

Zweden, Idrefjäll

Zondag 23 november
Het is inderdaad een peperkoekcake geworden, erg lekker. Vandaag was er weer eens zon tussen de wolken. Het was vandaag gigantisch druk op de pistes. Het vriest wel stevig nog.
Jannick had vanmorgen 2 ½ uur langlauftraining en vanmiddag was hij vrij. We zijn even naar Idre gereden voor wat boodschapjes daar kwamen we een Nederlander tegen die daar woont. Hij is gaan internetten , ik ben de was gaan doen. Jannick kwam tot zijn verrassing Sergei tegen en die was verrast om Jannick te zien. Nu zitten de meester en de leerling samen in dezelfde wedstrijd. Er zijn vandaag heel veel landen aangekomen. Jannick is na het avondeten nog even gaan zoeken of hij de voorlopige startlijst kan vinden. Heel langzaam begint nu wel de spanning te komen. Gelukkig zitten we op ons zelf en lekker achteraf waar we heerlijk rustig zitten. Rondom ons was er dit weekend maar 1 huisje bewoond. We hebben elke avond de openhaard aan en de kaarsjes. Dan met een dekbed op de bank en de tv aan.

Maandag 24 November
Randy van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag .

24 november 2008 12:35 | Door: haje Dag Idre gangers, ben er zelf ook vaak geweest en heb daar met een aantal nederlanders aan die biathlon wedstrijd mee gedaan (jaar of 10 geleden). Heel veel succes Jannick ! Groet Nicolette. p.s. wij zijn nu in NL, Heb net gelanglaufd !!!!

molenaar.ruesink 2017-12-18 20:48:34

25 november 2008 10:33 | Door: ineke Wat klinkt dat allemaal leuk!!! Ook al luígt er ook sneeuw: het is toch een heel ander land. Wanneer heeft Jannick wedstrijden? Succes voor hem. En nog hele gezellige dagen gewenst. Hier natuurlij ook sneeuw, maar vandaag komt er een beetje zon door: foto dag dus!! gr Ineke