Foodtruckfestival

Vanmorgen om half 8 wakker van de wekker, ik had gisteravond al het meeste gedekt. Binnen enige minuten was Jannick met de kinderen er. Ik had de paasgeschenken van de kinderen op tafel op hun bord gezet. Voor Jan en mij ook en Jannick wat uit de voorraad. Meli werkt maar we vieren nog een keer met Mark en zo. Dan zet ik van Meli en Jannick op tafel. De kinderen krijgen van Mark ook wat.
Na het eten douchen en aankleden en nu wachten op Jan. Dan gaan wij met de kinderen naar Liezen.
In Liezen eerst naar de Lidl dan naar de Action en vandaar naar de Obi. We hadden toen het nog Baumax was profilen gekocht waar we de achterwand van de keuken in gemaakt hadden nu is het OBI en geen profilen meer, Nergens hebben ze die dingen. Dus moeten we wat anders verzinnen. We hebben wel laminaat voor de achterwand meegenomen. De achterwand die we hadden vinden we niet passen bij het aanrecht. Verder wil ik het graag wat lichter want dat bevalt me nu wel. Dan naar de Arcade en daar geparkeerd. We waren vergeten de parkeerkaart van Sabrina mee te nemen want dan kan je meestal wat meer in de buurt parkeren. We nemen geen wagen meer mee en laten haar lopen. Soms zeer tegen haar zin maar gewoon lopen. Dan rond om de Streetfoodmarkt gelopen en het was peperduur. Wel bij Nederlanders poffertjes gekocht want die wilde Theresa graag. Samen met Sabrina heeft ze die gegeten. Dan terug gelopen want er zit een nieuwe zaak Mama Joe´s . Daar zijn we ijs gaan eten met zijn vieren super grote ijsjes voor de prijs van 1 ijsje op de Foodtruckmarkt. We hebben enorm gelachen , Theresa was in een hangstoel gaan zitten en dat wilde Sabrina ook die lag dus languit op de grond. Dan hebben we haar maar erin getild en zijn we zelf ook in de ongemakkelijke laag bij de grondse hangstoelen gaan zitten. Ze hadden beide hun eigen ijs uitgezocht . Vandaar terug naar de auto gelopen. In de Arcade mocht Sabrina nog even in de raceauto als training voor de F1. Ik had er een Euro ingedaan dus dat was brullen toen ze eruit moest maar ook dat moet ze leren.
Thuis troffen we Jessi en Domni die een reuze doos met kldeing van de kinderen hadden opgehaald. Ze gingen naar Liezen naar een Tauschburse en hopen dat ze het kwijt raken en dna weer kleding kunnen kopen. Dus ik zei hen ik heb niets gezien bij de Ennstalhalle maar het begon pas om 3 uur.-
Het was super lekker weer en thuis met zijn allen in de tuin. Kinderen spelen eerst een poos op de trampoline en dan boven in het speelhuis. Sabrina nog op de glijbaan die op de schuine helling ligt dan kan ze er zelf op en af. Dan naar binnen voor de F1 en wat een held is Max gefocust tot op het laatste moment waardoor hij op de valreep toch 1e werd.
Jannick is nu naar het RK en de kinderen brengen wij straks naar bed. Meli is meestal ergens tussen half 8 en 8 thuis van haar werk.