Oogarts

Een gewone dag .
Moesten wel vroeg op want Jan en ik hadden beide een afspraak bij de oogarts in Radstadt. We hadden een afspraak om 8.15 dan is het belachelijk als de arts pas om 8.50 binnen komt. Toen zei Jan tegen mij en dan eerst koffie en ja hoor de assistente kwam met zijn koffie voorbij. Wat ook gek is dat we tegelijkertijd een afspraak hebben gemaakt voor na elkaar en ik dan aan de beurt kom en Jan nog ik weet niet hoeveel ertussen had voor hij naar binnen mocht. Je kan ook niet gelijk je vervolg afspraak maken want die agenda hebben ze nog niet. Soms gaat het hier zo jaren 0 toe. Maar goed allebei weer goed gekeurd en geen wijzigingen wat wel fijn is hoeven we ook geen nieuwe glazen te kopen.
Zo de dagelijkse dingen gedaan en de fotos die ik had gevonden van het jaar 2009 op volgorde gezet en ook al het eerste half jaar op pindat gezet. De teksten staan ook al grotendeels erop. Van 2 dagboeken , die van Jannick en die van mij samengevoegd. Langzaam aan kan ik dan de waarbenjij verwijderen en als ik alle jaren overgezet heb dan is ook alles gewist.
In de middag voor Ingrid samen met Jan wat inkopen gedaan. Die had te weinig ingekocht voor de tractaties op school. Ze maakt Frankfurters in bladerdeeg. In de middag was ook het feestje van Theresa dus ze kon ook niet meer zelf gaan. Morgen tracteert Theresa op school. Dus het was een gekakel beneden, de eerste was binnen het uur al naar huis want ze vond het niets. De laatste tegen 7 uur. Dat meisje dat weg wilde is gelukkig een buurmeisje en volgens Ingrid een beetje moeilijk kind.
De andere hadden het reuze naar hun zin en Theresa gelukkig ook.
Na afloop kwam Ingrid even verslag doen.