Dagje Salzburg

Oostenrijk, Salzburg

Vanmorgen was ik vroeg wakker en om kwart over 7 kwam Ingrid Sabrina brengen. Ze ging Theresa naar de Kiga brengen en daarna naar de huisarts want ze is niet lekker.
Nadat ze terug kwam even koffie gedronken en dan moesten wij weg. Het ging vlotjes naar Salzburg en ik ging eerst naar de kapper . Helemaal tevreden ben ik weer. Vandaar zijn we naar Ikea gegaan want ik wilde een Poangstoel kopen. Ik heb nog een zwart lederen kussen van een Poangstoel dus alleen de stoel was genoeg. Ben zo blij dat ik die nooit heb weg gegooid. (kost nu nog altijd 200 euro voor een lederkussen) Nog een grote plastik bak gekocht dan kan de elfjesplaymobil samen met de kasteeltjes erin. Ik had eerst een kleinere bak in gebruik maar daar konden de kasteeltjes niet in. Nu heeft ze ondertussen die kleine bak al vol met elfjes playmobiel dus nu kan alles in de grote bij elkaar en nog ruimte voor uitbreiding. Ze had voor haar pasen weer een doosje gekregen met een kindelfje met een beestje dan is het alleen maar oh Oma ik had nog geen kindelfje oh nu heb ik weet ik hoeveel elfjes.
Ze kan zo dankbaar zijn. Ik had laatst in de Eli op de vlomarkt een zak vol playmobiel bos met beestjes gekocht dus nu kan ze echt spelen en bouwen. Het wachten is nu op de oproep dat Sabrina geopereerd gaat worden in Wenen dan kan Theresa als ze bij ons logeert lekker spelen.
Dan naar de Doppler kliniek en daar vroegen ze wat Jan eigenlijk kwam doen nou wij geen idee hij moest voor controle na 3 maanden. Hij had in de tussentijd wel een oproep gekregen dat hij begin augustus stationair moet komen maar daarbij was deze afspraak niet afgezegd. Dus ze hebben bloed afgenomen en we konden gaan. Dat was dus een rondje voor de Krankenkasse want we hebben het wel laten stempelen. We komen wel voor Jan maar niet die ene met de korte achternaam.
We waren lekker op tijd weer thuis tegen half 4, het weer is vandaag niet mooi en sinds gisteravond ook stormachtig. Af en toe valt de zon er een beetje door maar over het algemeen genomen dikke bewolking. Eind van de middag kwam Ingrid met de kinders voorbij en Theresa bleef bij ons spelen met haar elfjes en wilde ook blijven eten. Dus tot na het eten was ze er.
Laura en Randy 20 jaar samen.