Gezellige dag

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker van Jan. Ik ben nog wat blijven liggen met wat tv. Om 8 uur toch ook opgestaan. Dan een rondje door het huis gordijnen open doen, vaatwasser legen en weer vullen Ontbijt en een koffie. Om kwart over 9 ben ik naar de huisarts gaan lopen. Alles was wit maar toen ik naar de huisarts liep was het natte sneeuw wat naar beneden kwam. Het was koud net boven nul. Ik was snel aan de beurt bij de huisarts dan weer in de stromende regen terug gelopen.
Tijd voor mijn tweede bakkie. Jan ging dan Theresa tegemoed die al vroeg uit kwam om half 12. Ik heb middageten gemaakt en Theresa at bij ons mee. Later in de middag heb ik ijsjes gemaakt
Ze was helemaal blij geen huiswerk dus ze mocht wat voor zichzelf gaan doen. Ik heb alles in rust gedaan.
Jan heeft haar naar gebracht en ook weer opgehaald Ze slaapt vannacht ook bij ons we moeten morgen weer vroeg op weg. Ik heb net voor haar een stuk komkommer in reepjes gesneden. Dat eet ze graag ook om te snacken. Ze mag nog een poos tv in ons bed kijken .
Het was de hele dag regen en natte sneeuw , het ziet er voor de komende dagen niet beter uit.