Een probleem komt nooit alleen

Een probleem komt nooit alleen.
Dienstag 1.März
Vandaag donker somber en sneeuwval maar bij ons nog 5 graden dus bleef niet liggen. Wel de sneeuwgrens steeds meer zien zakken dus wie weet morgen.
We hebben gisteravond zo gelachen om Theresa , die kwam om 7 uur boven en zei hoi Oma ik kom slapen. Nadat ik haar gezegd had dat ze bij mama en Papa ging slapen en haar slaapspullen al beneden waren zei ze nou dan ga ik Shaun en zijn Bruder halen. (haar knuffels) Dus ik met haar naar beneden en zei tegen Ingrid ik geloof dat ze denkt dat ze vandaag op visite bij jullie was ze kwam bij mij om te slapen. Ze moest heel hard huilen dat ze in haar eigen kamer moest gaan slapen.
Ik heb vandaag weer achter veel administratieve dingen aan gezeten. UWV bellen waar het keuringsrapport blijft , wordt nu binnen 48 uur terug gebeld. Had ook al bericht van het Zorginstituut dat de meneer waar wij onze afspraken mee hebben gemaakt op vakantie is en tot nadere order alles stop gezet.
Nog wat andere dingen en dan was ik het wel weer zat voor vandaag.
Jannick kwam over de rooie thuis problemen met zijn werkgever. Elke keer komen ze afspraken niet na en nu willen ze hem 58 uur te weinig uitbetalen over zijn beursmaand. Dat is heel veel geld, 7 dagen in de week werken , 2x een maand lang en de vrije week die hij tussendoor had moest hij ook werken en dan dit. Hij gaat nu dus solliciteren naar ander werk en hij heeft vrijdag weer een gesprek met de directeur, problemen komen door zuster van directeur die ook een deel te vertellen heeft en die over personeel en kosten enz gaat . Geen idee hoe dit af gaat lopen.
Jannick heeft zo ontzettend veel vrije uren te goed kan ze nooit opnemen en de afspraak was voor dit seizoen dan ook dat hij tussen de beurzen door vrij zou zijn maar hij heeft nu ruim 2 maanden achter elkaar gewerkt met 1 vrij weekend ertussen.
Hij is altijd op zijn pootjes terecht gekomen zal hij nu ook wel en hij heeft altijd werk gevonden en het maakt hem niet uit wat voor werk. Hij heeft al wat dingen op het oog.