Hiephiep hoera voor Malcolm

Samstag 19. Dezember
Mijn zoon Malcolm vandaag 38 jaar, onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat.
De mist wil vandaag niet optrekken en het is al de hele dag donker. Jannick kwam Theresa even boven brengen zo dat hij kon douchen en aankleden. Ingrid gaat het beter maar nog niet helemaal. Uiteindelijk waren ze allen boven en omdat Theresa Kong fu Panda wilde kijken , wij dus aan het kijken waren en zij aan het verven was.
Dan iedereen weer weg en ik aan het eten begonnen, lekker en toch snel klaar want ik heb spinazietoastbrood gemaakt.
Ik was gisteren heel lang bezig om alle papieren van 2006 tot op heden van het Zorginstituut weer allemaal in een ordner op volgorde op te bergen. Jan heeft vandaag het laatste restje andere administratie opgeruimd dus ik ben gelukkig dat de enorme berg weer weg is. Administratie opbergen is zijn klus maar dat laat hij tot een enorme berg oplopen en dan uiteindelijk ben ik echt boos.
Het is ook niet mijn favoriete bezigheid om de administratie te doen. Nu staat de kerststal op de plaats waar de berg lag en daar ben ik een stuk gelukkiger mee.

Wat me vandaag nog gelukkiger maakte is dat ik weer mijn brouwsels kan opladen bij waarbenjij.nu dus gelijk de achterstand weggewerkt.

Ingrid kwam nog Krapfen brengen met Theresa want haar moeder denkt altijd dat we hier allemaal de hongerdood sterven.

Joehoe weer fotos van Jula gekregen en er stond er nog eentje in mijn dropbox dus nu maar gelijk er bij gezet.