Vermoeiende dag

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen op tijd opgestaan en ik was nog niet klaar of Jannick kwam koffie drinken. Theresa was ondertussen ook wakker en keek tv.
Dan heeft Jan mij naar Christine gebracht en ook weer opgehaald. Dan eten maken en samen met Jan gegeten. Na het eten kreeg ik de babyfoon en Ingrid Jannick en Theresa gingen naar Liezen. Ze gingen eerst Sushi eten en daarna naar de bioscoop naar de Lion King. Verrassing voor Theresa want die weet niet wat ze gaan doen. Uiteindelijk na lang tegensputteren viel Sabrina in slaap en konden wij de F1 kijken. Goede prestatie van Verstappen helaas geen eerste maar tweede maar toch zeer goed. Voor het afgelopen was hebben we Sabrina opgepikt omdat ze wakker was geworden. Ze was boos want ze wilde Tiktak kijken maar ze moest echt wachten tot eind van de middag . Dan hebben we een ijsje gegeten en die was zo opgegeten door Sabrina. Ze heeft wat gespeeld tussen mijn benen want dan vang ik haar als ze omvalt. Nu zit ze tussen jan en mij in. Wachten op de familie die toch niet meer zo heel lang op zich laten wachten denk ik. Het is nu 18 uur. Ik denk nog een half uurtje.
Jan heeft zijn tas ingepakt, ik de bedden afgehaald en 2 wassen gedaan en verder niet veel. Het was donker en somber weer maar het werd wel 23 graden. Maar het bleef droog , er is wel heel veel gevallen en de plantenbakken op het balkon stonden vol water.