Troosteloze dag

Sonntag 10.Jänner
Troosteloze zondag bij ons, dikke mist maar ik denk boven op de berg mooi weer want ik zag net een foto van Toon heerlijk in de zon lunchen op de piste of zo in Flachau.
Ingrid kwam koffie drinken en eten brengen, er was gisteravond veel over op het brandweerfeest en ik vroeg dan eet je toch gewoon hier. Jannick is Eisstockschiessen. Schnitzels erbij gemaakt met Preiselbeeren, frieten gebakken, lekkere Steierbohnensalat, Kartoffelsalat, appelmoes en aanvallen. Theresa heeft zo lekker gegeten die eet echt van alles wat.
Jannick was op Driekoningen met de brandweer Eisstock schiessen en toen waren ze 4. van de 19 groepen geworden. Dan hadden ze hem gevraagd of hij niet bij de vereniging wilde komen maar hij had gezegd ik heb al genoeg maar als je omhoog zit mag je wel bellen, hebben ze schijnbaar gedaan. Ook een manier om iemand in te lijven. Voor hem nog even genieten want as woensdag gaat hij weg en is dan geloof ik bijna een maand lang weg oa naar Zwitserland. Maar ik geloof eerst naar Stutgard en dan naar Zurich.
We hebben ook nog Sachertorte en zelfgemaakte chocotorte van Ingrid. Jan heeft al een hoop weg gewerkt ik gisteren met 1 stukje taart 2x gedaan. Is me genoeg. Maar verheug me wel op een stukje straks.

Een beetje down, ik had graag naar de opening gegaan in Schladming maar Jan wilde niet gaan. Hij wilde niet omdat het mistig was en ik heb hem gevraagd of hij dan ook niet naar zijn werk gaat maar dat is anders zegt hij. Hij vindt de muziek niks ,.Tja het is geen Queen en geen Normaal en het is moeilijk om je voor iets te interesseren wat andere leuk vinden. Dan baal ik dat er geen openbaar vervoer is en ik zelf niet kan rijden en het ook niet kan leren door mijn handicap. Had mij vast wel goed gedaan , gewoon een avondje uit , even helemaal iets anders. Ben ook geen fan van alle artiesten . Er is niet zo vaak hier iets waar ik me voor interesseer en dit was toch een uniek concert. Al is het alleen maar om de sfeer in zo´n stadion .
Volgend jaar kost het vast heel erg veel geld om naar de opening te gaan en nu was het voor niets. Dat was met de opening van de WM ook zo.