Hiep hiep hoera Jan is jarig

Dienstag
Door de druppeltjes die ik voor het slapen gaan moest innemen ben ik helemaal murw. Ik heb er een goede nacht door gehad en niet benauwd gehad. Ik heb met onderbrekingen toch van een uurtje of 8 tot vanmorgen half 8 geslapen. Ik werd een keer wakker en toen was mijn hele bed nat van het zweten waardoor ik het koud kreeg. Droge spullen aan en verder maffen.
Het lijkt erop dat de medicijnen nu aanslaan en het lijkt me vandaag beter te gaan. Wel blijf ik enorm moe, na het douchen slaap ik een uur van uitputting.
Had ook pas daarna door dat Jan vandaag jarig is. Maar het is net als afgelopen dagen het gaat allemaal een beetje langs me heen.
Het weer is ook beter na een koude nacht met vorst nu af en toe lichte sneeuwval en de zon komt steeds voorbij.
Theresa kwam spelen en ze was erg lief en zoet.
Jan had vanmorgen vroeg zijn auto naar de garage gebracht want zijn nieuwe voorruit werd er in gezet. Later belde de garage of hij zijn auto nodig had en ja dat heeft hij want hij moet vanmiddag werken. Hebben ze iets aan zijn ruitenwissers gesloopt en morgen is pas een nieuwe daar. Nu maken ze het provisorisch en kan hij hem vandaag gebruiken. Dus morgen weer naar de garage wat een geluk dat het bij ons aan de overkant is.
Jan heeft veel felicitaties over facebook, berichtjes en een echt spraakbericht van Nina op whats app. Daar was Opa heel blij mee.
Ingrid kwam vanmiddag een lekkere zelfgemaakte chocotorte brengen, helaas ik kan niet slikken. Dus een klein stukje gegeten of wel weg gespoeld. De chocolaop de taart moest nog even hard worden dus de taart even buiten gezet. Dat was voor Theresa ondraaglijk die lag voor de deur op de grond mijn taart ohhhhhhhh mijn taart te snikken.
Eind van de middag kwamen ze dan taart eten. En toen stond Theresa voor de deur opnieuw te snikken de taart is weg de taart is weg. Maar die had ik binnen gehaald en toen ik hem liet zien was het allemaal weer goed en zeker nadat ze als eerst een stuk van Opa kreeg. Nadat hij haar eerst natuurlijk nog op de korrel nam.
Ingrid heeft goed nieuws gekregen Theresa heeft een plek op de Kindergarten gekregen. Ze mag waarschijnlijk in mei al een keertje proef komen spelen. Erg fijn voor haar want ze is er echt aan toe. Vanmiddag waren ze nog bij Maria de buurvrouw in de Sölk gaan spelen. Laatste nieuws de vriendin van Hannes is verdwenen. Nu heeft hij dus niets meer.
Jannick belde net om te felicitaties over te brengen die komt pas morgen weer thuis. Vannacht RK dienst.
Net het weerbericht gezien en het is nauwelijks te geloven maar het gaat 20 graden worden, nou ja eerst zien en dan geloven. De hoop is groot want ik kan wel wat zon gebruiken.En het zou al vanaf donderdag zijn.