Flutdag

Samstag 11.Juni
Helaas weer een zwaar bewolkte met regen dag. Was 17 graden maar zakt alweer. Jan was vanmorgen weer grasmaaien . Ik had de familie beneden al om 8 uur uitgezwaaid. Jannick heeft iets van de brandweer en Ingrid met Theresa naar haar zus Edith die jarig was. Dominiek kwam om 9.15 en was teleurgesteld dat Theresa er niet was. Dominiek moet zich vandaag alleen vermaken.
Middageten gedaan en nu even niets. Ben niet helemaal fit en lekker. Ga denk ik ook een tukkie doen, Dominiek slaapt nu.

Inderdaad samen met Dominiek een middagtukkie gedaan. Daar knapte ik wel van op. Maar het blijft sjacherijnig weer waar ik niet blij van wordt. Na vanmorgen redelijk begin alleen maar hozen.
Vind ik op Facebook eerst fotos van Jeroen, Kirsten, pepijn en Olivia die op Wantipop waren. Dan de fotos van de Gröbminger Feuerwehr met Jannick en daar gelijk onder de foto van Jula en ik had een filmpje van Angela gekregen met Jula. Dat maakt weer een hoop goed.
Dominiek werd om half 7 opgehaald en nu Donna Leon kijken.