Adventsmarkt Talbachschenke

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door Theresa , dat gebeurd niet vaak maar ik ben nog steeds niet fit. Dan opgestaan en met zijn allen naar de huiskamer om de schoentjes te bekijken. Ingrid ging Theresa naar school brengen en Sabrina bleef bij mij.
Toen Ingrid terug kwam koffie drinken en dan als iedereen weer weg was mijn ochtend ritueel van douchen en ontbijten.
Daarna met Jan naar Liezen wat inkopen doen en iets wat ik besteld had ophalen.We waren tegen half 1 weer terug . Snel wat te eten maken , samen met Jan eten. Even nog zitten en dan met Jan mee naar Schladming. Eerst met alle Post naar de Post. Ik had thuis alles al op internet opgezocht en uitgerekend dus kon ik precies zeggen hoe ik het wilde hebben en wist ook wat het kostte . Ze hebben hier ook speciale economy brieftarieven en daar paste mijn pakje in dan koste versturen maar 5,50 naar Nederland. Dat is hier wel vaak een must want anders betaal je gewoon te veel.Daarna wat winkels gekeken en naar Nynke waar ik ook nog wat dingen nodig had. Jan kwam daar naar toe . Dan samen met Jan naar de Talbachschenke waar de Adventsmarkt open was. Het is een mooie plek daar heel sfeervol en het is niet supergroot maar wel heel gezellig . Vanaf half 6 is er ook live muziek. Voor de kinderen hadden ze een sneeuwglijbaan en die kunnen ook knutselen en zo en er is uiteraard een kinderpostkantoor waar je je brief aan de kerstman kan versturen. Dan naar de auto terug gelopen en naar huis.
Ingrid emet Sabrina en Theresa kwamen voorbij. Theresa kwam trots haar karate handscoenen laten zien en ze liet zien wat ze er mee geleerd heeft. Ook vertelde ze dat ze Krampussen gezien had. Even zingen bij haar schoen en af gingen ze weer.
Nu een beetje tv hangen op de bank en hopen dat mijn rugpijn zakt, ik heb een ontsteking aan mijn teen ging ermee in de hete sodawater zat waarschijnlijk ongelukkig en krak dat was mijn rug. Gaat lekker zo.
Vandaag 42 jaar geleden dat mijn oudste zoon Randy op de wereld kwam. De wereld veranderde door zijn geboorte voor mij enorm. Maar nog elke dag dankbaar.