Gewoon normaal warm

Vanmorgen normale tijd wakker en een beetje tv kijken tot Ingrid kwam met Sabrina. Samen koffie gedronken en Jan even de zolder voor haar open gemaakt. Het was in de vroege morgen 21 graden en nu 24 graden en het voelt koel aan. Het is zeer zwaar bewolkt zonder zon. Wij hebben niet veel slecht weer gekregen gisteren en ook geen extremen. Pinzgau gebied is zwaar getroffen in een paar minuten ernstige overstromingen en modderstromen. Het is nog nooit zo heet geweest in Juni en het is gemiddeld over de maand 3,5 graden hoger.
We beginnen de julimaand ook niet slecht maar gelukkig niet zo heet.
Jannick heeft gisteren probleemloos zijn motorrijbewijs voor lichte voertuigen gehaald. Maar heeft het wel op een zware motor gedaan. Dit was een Kompromiss tussen Ingrid en Jannick. Ingrid wil eigenlijk niet dat hij motor rijdt.
Ik geloof dat hij as weekend een motor gaat kopen. Hij heeft er 3 op het ook kawasaki Ninja, een KTM Duke, en de ander weet ik niet. Hij gaat daarvoor naar Judenburg omdat hij ze daar alle 3 kan proefrijden, afgezien de winkel daar goedkoper is.
Om half 3 gingen Jan en ik aan de wandel en het was vrij warm maar dan ging de zon schijnen en was het eigenlijk wel heel warm. Thuisgekomen ging de zon weer. Wij hadden de zon schijnbaar verdiend. Om 4 kwam Ingrid vragen of ik mee aan de wandel ging nou nee ik was al. Theresa bleef thuis, ze zei ik ben al groot maar ze weet wel dat ze bij ons aan kan kloppen.
Er kwam een enorme hoosbui om half 5 dus ik was even gaan kijken toen ze weer thuis kwam maar ze had geschuild en niets gekregen.