Alpencup en foto's NK Herman Hofs

Italië, Ridnaun

Ik ben donderdag vertrokken naar Tom Hengstmengel in Mittenwald. Vandaar vrijdag vertrokken met de auto met Erik-Jan, Nick en Tom naar Ridnaun in Italië.
Zaterdag sprint , goed geschoten slecht gelopen, 30e plaats.
Zondag de achtervolging, start in een wave en slecht geschoten en goed gelopen 35e plaats.
Het gebrek aan schiettraining begint me op te breken. Ze weigeren me gewoon schiettraining te geven. Misschien moet ik toch proberen uit te wijken naar Irdning of zo.
het probleem zit in het mogen starten, ik ben bij WSV Ramsau ingeschreven.

Ik heb mooie foto's gekregen die door Herman Hofs zijn gemaakt op het NK.
Rotterdam

Zondag
Een huis vol jonge gasten en een ouderpaar uit Nederland. Altijd gezellig.
Alleen de gasten die in het appartement van de eigenaar komen zijn er nog niet.
Is het eindelijk vandaag weer mooi weer kunnen we niets gaan doen omdat we moeten wachten.
Jannick heeft slecht geschoten en goed gelopen , 35e geloof ik.
Het gebrek aan schiettraining gaat hem steeds meer opbreken. Ze weigeren hem hier om hem schiettraining te geven. Alleen lukt het je gewoon niet.
Hij neemt de trein vanaf Rosenheim en daar vandaan komt hij wel in Salzburg maar hij moet de trein van 17 uur of 17.30 hebben anders komt hij niet in schladming. We wachten maar af.
De gasten kwamen rond 15 uur en we gingen nog wat wandelen. Het was zonnig en droog maar kkkkkooouuuudddd. Veel wind en die maakt het erg koud.
Voor komende week geven ze veel sneeuwval en een koudefront op. Ze zeggen dat het de koudste week van het jaar gaat worden.

Jan heeft Jannick om 21.30 van Schladming af gehaald en die verraste ons met een heerlijke fles biowijn uit Sud Tirol. We hebben dan ook gelijk een glaasje gedronken.