Een zeer rustig weekend begin

Vanmorgen was ik vrij vroeg wakker wat dommelen en tv kijken. Dan kwamen Ingrid, Theresa en Sabrina dag zeggen want ze gaan het weekend naar Oberwölz naar Oma Kathi. Ze gaat dan het graf van haar vader bezoeken. Jannick heeft Bereitschaft dus die is niet mee maar naar een vriend om eens een dagje spelletjes te doen en later naar de bios. Dan ben ik opgestaan en Jannick kwam even een bakkie doen voor hij weg ging. Dus nu zijn we helemaal alleen in huis.
Dan ging mijn telefoon en dat was Jula die dus even Oma en Opa belde wat ze had beloofd. Ze vertelde dat haar tand eruit is (onder narcose bij de tandarts) Enverder van alles en nog wat. Helemaal lief en leuk.
Ik was weer een poging aan het wagen om de rand die aan de buitenkant van de balkon deur zat weg te breken. Dat was nog van het pleisteren door Reini. Wel weer een stukje maar dan had ik de kracht niet meer , Jan kwam en dan samen een stuk en hij nog de hele bovenkant daar kan ik niet eens bij. Van die kleine dingen die gedaan moeten worden en blijven liggen. Ik heb definitief afscheid genomen van mijn favoriete wandelschoenen en ik loop nu op mijn wintervariant. Dan middageten gemaakt en samen met Jan gegeten.
In de middag was Jan beneden in de kelder met wat bezig . Daarna samen een wandelingetje gemaakt want nog steeds super mooi weer.
Kreeg een aantal fotos van Angela van onze vakantie die ik ook nog op de betreffende dagen erbij gezet heb.
Tegen de avond toch de houtkachel weer aangemaakt en mijn geurkaars aan. Gezellie en warm.