Een heerlijke dag

Oostenrijk, Kleinsölk

Samstag 8.Februar
Op tijd op want Jannick kwam papieren printen en om 9 uur kwam Theresa bij ons want papa en mama gingen inkopen doen.
We hebben een fijne en leuke dag samen gehad. Ze ging om half 1 braaf slapen en werd om 14.15 weer wakker. In die tijd heb ik boven bij hen maar zitten lezen want de babyfoon heeft kuren. Toen ze thuis kwamen was het al rondom 16 uur en ze hadden wat lekkers meegenomen dus dan nog gezellig zitten ondertussen de heren biatlon sprint kijken. Wat een klasse apart die Bjorndalen. Maar ook grote lof voor Landertinger die het zilver pakte. Helaas krijgen we hier weinig van het schaatsen mee , wel vluchtig mee gekregen dat Nederland 1,2 en 3 op het schaatsen was .Ik heb vandaag ook de combi langlauf dames gekeken, helemaal geweldig. Ik vind het eigenlijk altijd een van de leukste wedstrijden .Ik vond het ook heel jammer dat die wedstrijd er bij de Nederlandse kampioenschappen van af is gegaan.
Bij het snowboarden joelde Theresa bij elke sprong en als ze mensen ziet klappen gaat ze dat ook doen en ik heb haar geleerd dat ze de armen bij het langlaufen mee beweegt echt lachen.
We dachten erover om naar de bios te gaan maar kozen toch voor thuis een beetje chillen.