Regen regen regen

Woensdag
Om half 8 wakker medicijnen genomen en de katten eten gegeven. Dan een rondje ontbijt tv om 9 uur opgestaan.
Donker en somber en waarschijnlijk komt er ook nog regen. Ik geloof dat de Sölkpas weer open is. Meestal als het mogelijk is rondom moederdag wat het aankomende zondag hier is.
Ik begon de dag met bloedprikken en begon toch weer met 179. Dat is een minpuntje. Ik heb ontbeten en een koppie koffie . Ik moet toch ergens op leven.
De was gedaan en verder niet veel. Middageten gemaakt en gegeten met Jan. Dan een poosje mijn bed in samen met Fiep. Opgestaan en de aardbeien schoongemaakt. Dan aardbeien gegeten heerlijk. Ondertussen 17 uur en wat Disney kijken. In de loop van de dag stabiliseerde mijn bloedsuiker zich. Het zijn echt ups en downs.
Maar ik vind dat ik mij wel wat beter voel. De vermoeidheid is wel minder.

Donderdag
Om 8 ging de wekker en opgestaan. Ik heb een afspraak bij de PSN om 10 uur. Zo kon ik alles op mijn gemak doen. Dan vraagt Jan wat gaan we doen? Dan hem gezegd dat ik een afspraak heb en dat kan ik alleen. Het is wat nevelig en het regent.
Op mijn gemak in de stromende regen gaan wandelen naar de PSN. Fijn gesprek gehad. Dan op mijn gemak terug gwandeld op het laatst wat sneller want ik moest naar de toilet. Met 10 graden mag ik wel zeggen dat het frisjes was. En het blijft maar regenen.
Thuisgekomen eerst een kop koffie en dan middageten maken. Jan het restant lasagna, komkommer en gebakken kaasjes. Ik heb alleen een bak aardbeien gegeten.Geen trek , mijn suiker was al vanaf opstaan te hoog , ik moest dringend wat vitamines binnen krijgen en met aardbeien gaat dat behoorlijk goed.
Dan een poos op bed tv kijken . Samen met Fiep dat is heerlijk kroeltijd. Dat warme lijfje wat tegen mij aan wil liggen dat is zo´n fijn gevoel.
Dan ben ik weer opgestaan en dan mag Fiep blijven liggen maar nee hij ook eruit.
Ik had Ingrid gevraagd of zaterdagmorgen vroeg om half 7 Theresa ophalen of dat ze vrijdagavond na de taekwondo bij ons slaapt. Ze zei dat ze terug zou bellen. Dat deed ze en zei dat Theresa pas in de morgen opgehaald wilde worden. Daar geloof ik dus niets van. Maar we doen het maar want we zijn al blij dat ze toch mee mag. Eigenlijk wilde Ingrid dat niet omdat ze al weg wil gaan op zaterdag voor de eerste communie van Leonie. Nu gaan wij haar op de terugweg bij de Triebenpas afleveren.