dit hebben we deze winter nog niet gehad

Oostenrijk, Pruggern

Het is niet te geloven, het sneeuwt en het sneeuwt.Bij ons in Pruggern nu ongeveer een halve meter, op de Dachsteingletsjer al 4,5 meter en we gingen even bij de caravan kijken en ik moest tot aan mijn middel door de sneeuw ploegen om er te komen.Alles uitgegraven en van het dak gehaald.Ik heb er foto,s van maar ik kan mijn kabeltje niet vinden om ze van mijn telefoon te halen. In de krant stond morgen begint de lente en gisteren begon de winter.Het is deze winter nog niet zo geweest.We hebben ook al zonder stroom gezeten door de vele bomen die door de sneeuw omgaan.Toen we terug wilden uit Ramsau konden we niet naar beneden het was afgesloten omdat ook daar de weg verspert was.Dus terug over Unter Leiten naar beneden normaal met dit weertype niet onze eerste keus.ook daar hingen de bomen al laag boven de weg en over de weg.Jannick opgehaald van school en naar huis.
Volgens Jannicks trainer is de wedstrijd in Kitzbuhel toch op de zaterdag en dan gaan we vandaar naar de familie Hengstmengel, die wonen net onder Munchen.Dan vertrekken we vandaar op zondag naar Nederland waar we bij Erna en Manfred in Leiden mogen logeren.
Mocht het toch nog een wedstrijd op zondag worden dan wordt alles uiteraard een dag later.

23 maart 2007 13:19 | Door: B-jank Hi daar ben ik weer. Als jullie in Nederland zijn hoop ik dat jullie kans zien om naar Gouda te komen. Wil jullie graag zien. Jannick suc6 met je wedstrijd! KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS