Laatste keer fysio.

Malcolm van harte gefeliciteerd met je 37.verjaardag. Hoop dat je een hele fijne dag hebt.
Om half 7 weer op pad naar de fysio, de laatste keer alweer. Was lekker weer en niet koud en helemaal helder. Kom ik erna naar buiten zag ik geen hand voor de ogen zo dik was de nevel. Richting ons werd het steeds beter en helderder. Jan zei ja het was net hier maar alweer weg getrokken. Nu is het bijna 9 uur en een strak blauwe lucht en de zon.
We zijn toch nog maar even inkopen gaan doen in Liezen en vooraf even langs de Landena in Stainach. Theresa heeft vandaag een peuterpuberdag en alles is nee en nein.Gelukkig zijn we toch de baas al vindt ze dat niet leuk. Daarna middageten wat gelukkig al klaar was en Theresa slapen. Ze moest bij ons blijven tot 20 uur want dan kwam Mama thuis, Papa had kerstdiner van zijn werk op Schloss Stainach. Ingrid kon je opvegen toen ze thuis kwam en zag er niet goed uit. Zijn dan ook lange dagen en als Theresa zo als afgelopen week om 3 uur roept Mama Papa spielen , zelfs Jan heeft het een keer gehoord. Soms heb je geluk dat als je slechthorend bent.
Voor ons begon dus ook het laatste Adventsweekend.