Geslaagde morgen.

Weer een hele nacht wakker, eruit gegaan en weer erin, ik hoorde Jannick om kwart over 4 vertrekken en lag zelfs daarna nog wakker. Ik heb 2 1/2 uur geslapen en dan ging de wekker en moest ik eruit. Om half 9 gin het alarm en even gekeken wat er was want we moesten tenslotte op weg . Dan kan je maar beter weten waar het is en er om heen . Het bleek richting Fleisch te zijn in de Sölk . Je weet dan al dat het flink raak is met ingeklemde persoon. Wij moesten naar Liezen dus geen last ervan. Douchen , aankleden, ontbijten dan de spullen van Sabrina in de auto gedaan. Theresa reed met Ingrid mee. In Liezen bij Vogl heeft Ingrid haar auto overhandigd en kwam ze ook met haar nummerplaten bij ons in de auto met Theresa. Dan eerst in Liezen gereden waar Ingrid haar papieren van het werk moest afgeven , ze kon gelijk alles in orde maken dus zelfs al een code voor haar loonstroken op internet. Vandaar naar XXL Lutz gereden waar we de auto geparkeerd hebben. De boekenkasten zijn op voorraad en je kan nog steeds een auto bij hen huren voor 20 Euro . Dan naar de Möbelix want Lutz had geen leuke bureaustoel voor Theresa lees vooral voor een leuke prijs. Bij de Möbelix vielen we met ons neus in de uitverkoop en Theresa heeft er zelf eentje uitgezocht van 80 Euro voor 44 Euro. Ook op voorraad. Dan naar de Obi om te kijken naar het hout wat ik nodig denk te hebben. Ook genoeg op voorraad en het framehout ook. Dus we gaan morgenochtend inkopen doen en een transporter huren en nemen dan alles gelijk mee. Ook de kleine spullen zoals schakelaar en schroeven. Ingrid was al naar de Action gewandeld en wij met de auto heen gevaren . Nog even een grote gieter, een spuitding voor de planten en wat kwasten gekocht. Dan allen in de auto gepropt dat gaat net aan want Theresa zit dan niet in de autostoel maar op een stoelverhoger. Met 2 autostoeltjes gaat er niemand meer tussen. Het was wel zwaar bewolkt maar wel meer zon en vochtig broeierig warm en DROOG. Nog steeds wind maar die was zelfs aangenaam. Thuisgekomen eten gemaakt want het was al 12 uur en samen met Jan gegeten. Nu even tijd om te zitten. Ik heb een tevreden gevoel missie geslaagd morgen de missie inkoop afmaken. Alles valt en staat met een goede planning en het aanwezig zijn van wat ik wil hebben en de beschikbaarheid van een transporter.
Dan het bericht van de Feuerwehr dat de man in de auto 90 meter naar beneden is gestort en dan tegen bomen tot stilstand en het helaas niet heeft overleeft. Verder wordt er niets bekend gemaakt maar een foto gezien van de SUV die als een opgevouwen bal op en tegen de bomen ligt. Het had een wonder geweest als daar een overlevende was uitgekomen.
Ingrid is met de meiden met Sandra en Belana naar de McDonald en naar de speeltuin in Haus. Eindelijk weer om buiten te kunnen zijn. Jannick is ondertussen ook thuis denk in bad en naar bed gegaan.
Het was zo heerlijk om alles open te hebben, ik hoop op meer van dit maar het blijft toch weer regen aangeven. Het was een 23 graden en wind .
Weer een nieuw kunstwerk gekregen van Theresa.

hier een hittegolf in aantocht

els molenaar 2020-06-23 19:44:23

Het zal geen paard zijn.... 😀