Weer een drukke dag

Oostenrijk, Radstadt

Dienstag 17.Oktober
Vroeg eruit omdat ik met Ingrid en de kinderen mee ga omdat Theresa een afspraak bij de ogenarts had. Sabrina kon ook gelijk voor haar verplichte onderzoek dus dat was lekker. Het enige is je moet altijd zo gruwelijk lang wachten. De vooronderzoekingen doen de assistentes en dan is het wachten op de oogarts die nu dus ook om 9 uur binnen kwam en dan eerst koffie gaat drinken. Dan zit het al nok en nok vol. Dat ondanks het afsprakensysteem. Ik was ondertussen gebeld door Stefan dat mijn pc gerepareerd was dus Ingrid zei kunnen we gelijk op de terugweg ophalen in Schladming. Stefan was er niet maar de baas en die zei me je hebt heel veel geluk want Stefan wil zijn uren niet omdat Jannick en hij goede vrienden zijn en alleen 50 euro voor de nieuwe arbeitsspeicherkarte. Dus maar 50 Euro. We waren om half 12 weer thuis vanuit Radstadt. Snel eten maken en samen met Jan eten althans dat dacht ik want Theresa zat al aan tafel.
Ondertussen tig keer de deurbel, pakje voor Jannick, de Jehova´s. Bij de Post kreeg ik mijn op de postbus gedane kaarten terug waar een postzegel voor het buitenland op zat gisteren gekocht bij het postkantoor. Er zit te weinig op alleen een kaartje in een envelop vraag me af waar die postzegels dan voor zijn. Er moet volgens hen 15 ct meer op en ze verkopen 80ct voor het buitenland en 68 ct voor het binnenland.
Net op de post gekeken als je tarief rekenen gebruikt en daar komt voor Oostenrijk de 68 ct uit en voor Nederland 1,75. Rar ra en er stond op 15 ct te weinig.
Dan naar Obi service Center gebeld om te vragen of ze bij de Obi ook een transporter hebben en ja die hebben ze te huur even snel gerekend voor 40 Euro ben ik klaar. De wagen kon ik morgen reserveren gelijk gedaan. Dus gelijk de schommel/klimrek besteld en morgen alles afhalen Jan dus 2x heen en weer naar Bischofshofen. De bovenbalk is 3 meter en krijgen we dus niet anders thuis.
Soms zit het mee ipv tegen. Dus morgen weer een drukke dag en ik kom maar niet aan het speelhuis verven toe. Ik hoor nog in gedachten vragen wat doen jullie nou toch de hele dag nu jullie niet werken. Ben gewoon murw af en toe en heb dan een gevoel van chronisch tijdgebrek.
Nu is het 14 uur en eigenlijk geen fut meer om aan het verven te beginnen.
Nog allerlei andere dingen geregeld aan de pc want er moet nog wel het een en ander weer ingesteld worden. Maar hij doet het weer prima.
Een ongelooflijk mooie dag was het weer waar ik weinig tijd om te genieten van gehad heb.

Jee, dat is mazzel hebben!!!