Dag 7 Diemen en Akersloot

Nederland, Akersloot

Vrij vroeg opgestaan want we moesten om half 11 in Diemen .Voor het gesprek werd een 2 uur uitgetrokken en daar kwamen we mee uit. Een constructief en goed gesprek gehad en we hopen dat er een goede regeling uit voort komt.
Daarna naar Akersloot naar Annemarieke en Lex, hardstikke gezellig. Bij hen koffie drinken en lunchen allemaal gezellig. Ze hadden nog een voorstel voor ons en daar kunnen we en zij natuurlijk over nadenken maar het leek ons wel wat. Ze moeten nu zelf even kijken hoe ze het willen gaan doen en dan kunnen wij nog ja of nee zeggen. Van hen weer terug naar Leiden. Bij Schiphol hebben we wel 3 Easy Jet toestellen de lucht in zien gaan en we dachten misschien vliegt Malcolm nu wel over ons heen. Geen idee of hij vandaag moest werken en zo ja wanneer en waar hij op zou vliegen. Maar het bleef wel een leuk idee dat hij misschien wel boven ons vloog.
Gisteren zijn Kirsten en Jeroen weer veilig terug gekomen uit New York.
Het is deze week Herfstvakantie hier.
Tegen vijven weer terug dus dat was wel een aardig dagje rondtuffen, wat een verschrikking dat verkeer , zo veel rijbanen en nog alles in file. Zou dat niet graag meer elke dag willen.
Gezellig avondeten gehad en nu is er voetbal.

Je hebt wel de mooiste eruit gezocht!!! ;-)