Een goed begin van de week is het halve werk.

Eerst tot ongeveer 2 wakker gelegen en daarna was ik weer wakker om 4 met buikpijn uiteindelijk weer ingeslapen en om half 10 wakker. Het maakt niet uit hoe laat ik wakker wordt want Jan blijft gewoon liggen. Pas als ik eruit ben en klaar ben komt hij eruit. De deur gelijk open want opnieuw zeer zonnig en al vroeg warm. Gelijk de vaatwasser leeg en opbergen. Net mijn kopje koffie op en verzinnen wat ik ga doen.
In huis gerommeld en dan middageten maken. Vandaag Vlaamse friet/gebakken aardappeltjes salade en met geitenkaas gevulde gehakt schijven.
Smaakte bijzonder goed. Dan zijn Jan en ik naar de tuin gegaan en hebben de zandbak leeggeschept en het zand op de oprit in de gaten gedaan. Dat was een hele klus en zwaar. Jan kon maar een half gevulde kruiwagen rijden en dat was lastig omdat helemaal beneden naast het huis veel water staat en van boven naar beneden dat deel zeer ijzig was. Ondertussen kwam de Bofrost en in ieder geval voor de volgende keer de paashaasschnitzeltjes besteld daar zijn de kinderen dol op en ze zijn niet zo groot. En chocolade ijspaashaasjes als toetje met pasen. Luxe broodkransen met een ei erin voor het paasontbijt
Nu kwart over 3 en Jan heeft zijn modderbroek en sokken verruild voor wat schoons en ik mijn drijfnatte kleding verwisseld voor wat droogs. De weersverandering van zeer koud naar zo heet laat het lichaam flink zweten. Als je het zand op de oprit ziet liggen is het niets maar we zijn er een behoorlijke tijd mee bezig geweest en heel wat kruiwagens. Voor nu weer even genoeg gedaan en kijken of ik mij nog even kan bezig houden met de fotos. Jan en ik hebben ons een koffie met een gevuld paaseitje gegund. Als je je zelf niet kietelt , wie doet het anders voor je.

Toch nog lang met de fotos bezig geweest .