Rustige dag

Vanmorgen werden we wakker van de wekker. Theresa kwam gisteravond vragen of ze bijns mocht slapen. Dat was goed dus genoeglijk met zijn drietjes geslapen. Zat ze gisteravond in eens rechtop in bed met wijd open gesperde ogen Maar ze reageerde op niets en sliep. Dus haar weer neergelegd en ze sliep gewoon weer verder.
Vanmorgen dikke mist maar het begint al op te klaren. Het zou al dagen super mooi weer worden. Vast wel op andere plaatsen maar niet bij ons. Ik zie nu wel meer blauw doorschemeren. Zodadelijk eerst maar eens naar mijn gesprek heb ik wel nodig. Jan had Theresa weg gebracht. Jannick kwam even kijken of alles was gelukt vanmorgen. Ging daarna ook naar zijn werk en Meli slaapt nog die heeft vanavond weer nachtdienst. Theresa is vandaag vroeg klaar met school. Ze hoeft verder niets vandaag op haar huiswerk na dus veel tijd voor haar zelf.(zonder gestoord te worden door Sabrina)
Ik was haar gaan opwachten bij de school want dan konden we samen terug lopen. Ze liep met een horde vriendinnen en bij de kerk ging ze met Leni verder na met elkaar te hebben afgesproken om half 2 op Teams en dan wie er naar de grote speeltuin mochten.Ik had al gezegd dat Theresa mocht . Dan thuis eerst gekookt en Theresa huiswerk maken . Omdat Theresa graag op het balkon wilde eten hebben we dat gedaan. Het is vandaag zeer warm maar weer heel veel bewolking. Om half 2 zat ze op Teams en Leni zou haar komen halen en de anderen zouden naar de speeltuin komen. Meli kwam een koffie drinken en die is nu gaan koken en Theresa is weg. De rust is neergedaald. Geen idee voor hoelang.
Al met al intussen half 3.
Om 4 uur is Jan Theresa gaan ophalen in de speeltuin. Ze had het reuze naar haar zin gehad . Ze gaat dan haar eigen ding weer doen. Jannick belde of hij wat later kon thuiskomen dan ging hij eerst wat boodschappen doen. Uiteraard geen probleem. Theresa wilde nog steeds bij ons slapen en Papa vond het goed en Oma en Opa ook. Meli was naar haar nachtdienst. op de avond hebben we dan het Songfestival gekeken en de nummers die ik wel goed vond waren ook wel door. Oostenrijk ligt eruit en Nederland is door. Ik had niet meer op de uitslag gewacht maar in bed gegaan.