We hebben het ergste gehad .

Na een heel slechte nacht , steeds wakker niet in kunnen slapen toch redelijk fit wakker. Ik had gelijk . zoals ik al dacht zaten wij aan de goede kant van de bergen en raasde de storm grotendeel over ons heen . Had die het zelfde pad genomen andersom dan waren we weg geweest. De meeste schade aan de andere kant van de bergen. In de vroege morgen was de wind wel gedraaid en moest ik eruit om het raam te sluiten. De storm is nog niet voorbij maar het ergste gehad . Nu sneeuwt het en ondanks de vee regen gisteren was er nog sneeuw en nu dus nieuw er bovenop.
Vandaag had mijn Oma jarig geweest, de moeder van mijn moeder . Nu ben ik zelf Oma .
Gisteren fotos van Angela binnen gekregen , wat worden Jula en Tobi toch ook al weer groot . En ja dan zie je wat een groot erschil tussen Tobi en Sabrina , Tobi is zelfs jonger dan Sabrina.
Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina en ze gingen weer. Jannick kwam flink ziek thuis dus die is de vogende.
Eten gekookt en samen met Jan gegeten. Dan de afwas gedaan en Jan zou drogen . Dan kom ik in de keuken en staat alles er nog. Dus wat gezegd en later kom ik in de keken dan is het gedroogd maar al het water op de aanrecht en niet even schoonmaken. Het meeste was a gelijk met het koken door mij gedaan en opgeruimd. Dus ik heb alles gedroogd en trek de stop eruit en dan sta je in een grote plas water en overal water. Heeft hij de slang van de vaatwasser niet goed afgedicht en dat was losgeschoten. Ik vraag hem hoe kan dat zegt hij dat hij een dopje nodig heeft . Zeh het dan of haal het zelf 50 meter vanaf ons huis kan je het kopen. Tja je moet wat te doen hebben.
Het geld van mijn depot is al op de rekening over de andere nog niets gehoord. Tja ik heb nog tijd tot april. Anders een probleempje.
Het sneeuwt al de hele dag licht en af en toe piept de zon erdoor. Het waait en het is hooguit 5 graden.
In de avond trok de wind weer aan en het sneeuwt nog steeds, we zien morgen wel weer wat het geworden is.