Onverwacht vrije tijd.

Vanmorgen vroeg wakker en dan belde Christine dat het vandaag niet gaat . Oke allang goed want ik zag bij deze warmte er wel een beetje tegenop. Dan zei ze tot volgende week en ik nee dan ben ik er niet. Tja ik meld alles op tijd. Dus een rondje ontbijt tv en dan eruit. Te warm om erin te blijven. We hadden de deur open gelaten naar het balkon maar de katten lagen binnen te slapen. Fiep ging later wel naar buiten en achter de planten op de kast slapen. De zonwering naar beneden maar het blijft warm. De merels hadden weer planten gesloopt en ik word er radeloos van. Nu nog meer afgedicht.
Gisteren las ik dat Laura haar vader die dag had begraven , ik wist niet dat hij gestorven was. Haar moeder was al gestorven en nu dus haar vader.
Ik wil dan ook allen condoleren, Laura met haar vader ,Björn met zijn Opa en Randy met zijn schoonvader.
Dus ik had zo maar een vrije morgen.
De koelkast opgeruimd alles wat ik voor morgen niet eet in een tas gedaan en beneden neergezet. Voor tussen de middag een pan tomatensoep met chorizo en zure room. Daarbij knoflookbrood gemaakt. Mijn eigen knoflookboter is zo lekker.
Jan was Theresa tegemoed gelopen en dan hebben we gegeten en ik had ijs toe.
Dan zijn Theresa en ik aan haar huiswerkopgaven van Nederlands begonnen en het onderdeel beheerst ze. De sterke werkwoord vervoegingen . Dan het huiswerk wat ze de vorige keer niet had gemaakt over lange en korte klanken dat beheerst ze ook. Dus we waren eigenlijk snel klaar. Dan is ze wat voor zichzelf gaan doen.
Ingrid belde dat ze half 4 er zou zijn maar het was al wat later. Daarna zat ik zonder water want Meli was met haar vader in de keuken bezig.
Dan maar wat tv kijken want voor bewegen is het te warm.
Ondertussen bijna 19 uur en het slechte weer komt steeds dichterbij. Ik heb al zo veel als mogelijk opgeruimd op het balkon want ze geven windstoten met orkaankracht op. De bui is nu binnen gekomen onweer heel veel regen en zware windstoten. De tv valt steeds weg en het internet ook.
Ingrid had gebeld en ik begreep niet goed behalve dat ze de grote kinderwagen wilde voor Sabrina want die past niet meer in de buggy , Ik haar maar gezegd dat ze Jannick moest bellen. Dus die heb ik net gesproken en hij heeft gezegd onzin Sabrina kan tijdens de wandeling gewoon lopen. Ze gaan nl wandelen morgen met de Kiga. Dus tegen hem gezegd dat hij voorzichtig moet zijn maar hij is al bijna thuis. De lucht heeft een rare kleur em je ziet nauwelijks wat zo veel rgeen.

Laura, Randy en Björn, gecondoleerd, met het verlies van jullie vader/opa.