Dagje Graz

Vrijdag
Vanmorgen om 7 uur wakker. een rondje ontbijt tv en dan opgestaan. Het is zeer zwaar bewolkt maar er valt een beetje licht door het wolkendek. Er is heel veel regen voor vandaag voorspeld.
Vandaag zijn Laura en Randy 13 jaar getrouwd. Dus van harte gefeliciteerd.
De regen bleef maar neerkomen en we zaten al vroeg met de kachel aan omdat we het koud hadden.
De was gedaan en middageten gemaakt dan met Jan gegeten. Poosje gaan liggen en weer samen met Fiep. Dan opgestaan en verder niet heel veel gedaan.
Ik heb het nog steeds nodig. Vroeg mijn bed in met een warme pittenzak. Morgen een lange dag en ik ben bang dat ik het niet vol houdMijn voeten wilden niet warm worden. Dan kwam Felice bij mij liggen weer zo´n warm lijfje tegen mij aan. Daar geniet ik vol van.
Een dag voorbij.

Zaterdag
Om 6 liep de wekker af en dus opgestaan. Om half 7 Theresa gaan ophalen. Dan op weg naar Graz. Het hoosde en dat is het de hele dag blijven doen.. Dus nadat we Theresa bij de Nederlandse school hadden afgezet toch weer naar Seiersberg want dat is tenminste overdekt. We besloten eerst op ons gemak koffie te gaan drinken. Daarna zijn we bij de Primark naar binnen gegaan. Jan heeft nu 2 lange broeken voor de zomer met bijpassend Tschirt en nog een shirt voor bij zijn nieuwe korte broek . Hij is content en ik ook. Dan nog wat andere dingen blote buik spaggetti schirt voor Theresa, een shirt voor Jannick voor vaderdag en wat voor Meli voor moederdag. Meli krijgt het pas als Theresa en Sabrina weer komen. Het vaderdag cadeautje gaat in de kast tot dan. Nog 2 shirtjes voor mezelf gevonden. Ik heb nog kleding nodig maar wil even wachten. Dan alles in de auto gebracht. We zijn gaan middageten bij Ali mit alles, Het was lekker. Dan de andere etage gaan doen. Toen we klaar waren was het nog te vroeg om te gaan. Dus een half uurtje in de auto gewacht en dan op weg om Theresa op te halen. De weg terug ging ook vlotjes en Theresa wilde graag bij de Mäccy eten.
Die werkt met gemak een nice menu groot weg. Dan even bij de Müller gaan waarschuwen dat alles uit hun rekken buiten waaide. Want de wind was ineens enorm. Die waren dankbaar dat ik hen waarschuwde al moesten ze al gaan rapen. We moesten Theresa bij het Wirtshaus in Gröbming afzetten daar was Ingrid met Sabrina op een grote BBQ party voor Sandra´s verjaardag bij Ralph de vriend van Sandra die daar woont. Dan wij naar huis. Even bij Jannick langs geweest . Meli werkt sinds gisteren weer.
Vroeg mijn bed in dat weet ik zeker.