trainingsstage Idre

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Ik kreeg vandaag per mail dat er van 2 augustus tot 12 augustus een trainingsstage in Idre in Zweden is.
Ik ben een groot deel van de dag bezig geweest om een betaalbare mogelijkheid om te reizen te zoeken maar doordat het hoogseizoen is en dit rijkelijk laat is om te boeken wil het niet erg lukken.
Er zijn alleen nog dure vliegtickets
vanaf Munchen, er zijn geen treintickets meer naar Nederland om bv daarvan daan te reizen.
Ik kan nog wel wat verdienen in de vakantie maar dat heb ik nodig voor als de Europa Cup wedstrijd eind november in Idre is, want daar is ook een trainingsstage vooraf.Ook dat kan je pas laat boeken want je moet zeker zijn dat de wedstrijd doorgaat. Bij gebrek aan sneeuw wijken ze uit naar een andere plaats in Europa.Zoals we het nu hebben uitgezocht is het minimaal 800 euro voor reis en verblijfkosten en dan heb ik het nog niet over de extrakosten omdat een wapen, 2x rolskies met stokken enz., een wapen ook mee moeten en ik slechts 20 kg mag meenemen en alleen de kogels (heb ik gewogen al 2 kg is.)De vorige keer naar Torsby had ik geen wapen en kogels en rolskies bij me en was het al 20 kg.
Ik moet op Oslo reizen en dan rijden we met de auto naar Torsby (2 1/2 uur) en dan daarvandaan naar Idre met de auto (ik geloof 3 1/2 tot 4 uur).
Ik moet een mountainbike huren want die kan ik ook niet meenemen met het vliegtuig of de kosten worden nog veel hoger.
Ik had zwemmer moeten worden want een zwembroek kan altijd wel mee.
We zoeken nog even verder want je weet niet hoe een koe een haas vangt .