Bijna weekend

Op tijd eruit en alles op mijn gemak. Dan heeft Jan mij naar Christine gebracht en later ook weer opgehaald. Het was vandaag prachtig en zonnig weer.
Eten gemaakt en samen met Jan gegeten- In de middag gaan wandelen met Sabrina en konden wij onze ronde in de zon maken. Ingrid ging met Theresa naar Schladming om schooltassen te kijken en schoenen en daarna karate. Jannick ging tegen 4 uur naar het RK want hij draait dienst op het concert van Sido. We waren tegen 4 bij de Dienststelle van het Rk en zijn even Papa gedag gaan zeggen , kon Sabrina nog even kroelen met Papa. Dan toch naar huis gelopen. Sabrina ging lief spelen vrat bijna onze sandwiches op en weigerde water maar sinasappelsap wilde ze wel. Ze weet goed wat ze wel of niet wil. Dan stootte ze haar hoofd en ze moest zo huilen en snikken. Maar op schoot liet ze zich wel troosten en toen zagen we dat ze de zijkant van haar neus gestoten had. Om half 7 kwamen mama en Theresa . Theresa helemaal in de wolken met haar nieuwe schooltas voor de Volksschule. De kinderen die gaan krijgen bijna allemaal met pasen hun schooltas en zo. Ingrid was al weken aan het zoeken want Theresa heeft zo haar wensen. Maar met paarden en eenhoornen werd het niets en nu heeft ze vlinders met glitter. Ze had al een paar zomerschoentjes uitgezocht en ze wilde zo graag Skechers. Dat was vorig jaar al en nu nog meer omdat Viktoria ook Sketschers heeft gekregen. Dus Ingrid had als verrassing ook Skechers voor haar wat was Theresa blij. Ook nog een softshelljacke kreeg ze . Bij haar tas had ze bijpassende map,etui, gevulde etui, schoenentas,en weet al wat er nog meer bij was. Maar ze krijgt niets meer met pasen. Gelukkig heeft Oma nog wel ergens een paashaas .
Ik wilde een kaartje sturen en de postzegel was 2.80 euro beetje veel voor een kaartje maar volgens de miep aan de kassa was het te zwaar (het weegt per kaart 32 gram) Dus nu maak ik er maar een pakketje van en ik stuur het naar jou Bianca. Met een paar euro meer kan ik dus veel meer versturen behalve een kaartje.
Zo begon onze vrijdagavond .