Lange nacht en erg heet

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Na een lange nacht kwamen we aan in Schladming , waar mijn vader al wachtte met de auto.Het was een korte nacht omdat we om half vijf gewekt werden door de politie en douane die de trein begonnen te doorzoeken.Ook werden er mensen uitgehaald die hun bagage moesten openen en mee moesten.Het ging niet echt vriendelijk.
aangekomen bij de camping begonnen we uit te pakken en de caravan en voortent op te zetten.Dan eindelijk avondeten.Het is een kleine camping en lekker rustig.
Zondagmorgen ging mijn vader al weer terug en ik bleef nog een nacht bij mijn moeder.
Maandagmorgen word ik om half 8 opgehaald.
Spannend en jullie horen het volgende week.
groetjes Jannick

28 juli 2005 10:21 | Door: sam dii ook best lief is ;) haha dat hadde wij ook met de douane & politie, maar dat was omdat we de grens overmoeste van Oostenrijk naar Slovenie.. en die is nogal streng :s.. Maar veel plezier!! =XxX=

molenaar.ruesink 2016-06-01 19:54:41

28 juli 2005 12:21 | Door: je vriendin joyce hoi hoi, moest je egt zo vroeg op? als ik dat had gehad zou ik me bed niet uit gekunt hebben:P:P heel veel kussiesssss van joyce

molenaar.ruesink 2016-06-01 19:54:58

29 juli 2005 15:34 | Door: Jeroen & Kirsten Hee bro! Spannend allemaal hoor! Leuk dat je ons op de hoogte houdt! We horen wel weer hoe je avontuur verder gaat... Dikke kussen en knuffels!!

molenaar.ruesink 2016-06-01 19:55:13

1 augustus 2005 04:37 | Door: jor heeey jannick! ff berichtje uit de V.S. (san fransisco) echt man, ik ben zooo jaloers ;) maar heel veel suc6 en in de herfstvakans als er weer een trainingskamp is zie ik je weer :D Dude, mazzel! jor