Super zonnig en warm

Lieve Annemarieke van harte gefeliciteerd en een fijne dag/weekend hoef ik je vast niet te wensen.

Ik ben al een paar weken niet in orde, ik denk toch mijn pancreas. Sinds gisteren opnieuw heftige diarree en gisteravond liep het er gewoon uit. Ik durf dan niet te eten of te drinken want dan word ik ook nog misselijk. Na een rot nacht werd ik vanmorgen wakker van de katten en vroeg Jan om die beesten eten te geven. Ik ben weer ingeslapen en dan word ik wakker om half 11 in ieder geval uitgerust. Ik vraag aan Jan moet je niet opstaan dan? en hij jij blijft toch ook liggen. Dus als ik volgende week van het dak spring doet hij dat ook. Hij kan zich niet verplaatsen in dat ik me rot voel en nu even moest bij slapen. Hij slaapt de hele nacht. Ik word daar met de dag kregeliger van de kleinzieligheid en het gebrek aan alles bij hem.
Ik dacht dat de familie weg was gegaan naar Stadl om de verjaardag van Viktoria te vieren dus even kijken en Jannick was er nog en hij ging net met de motor weg. Hij heeft Bereitschaft dus kan hij niet met hen meerijden anders moeten ze allemaal terug. Maar hij dacht dat het slecht zou worden maar nu gaf het weerbericht aan tussen 13 en 16 regen dus is hij toch nog om 12 op weg gegaan. Hij heeft alleen pech als hij wordt opgeroepen en het dan regent.
Ik ben zeer snel moe en heb net met wat beschuit mijn ergste honger gevoel de kop in gedrukt. Verder alleen wat water want met deze hitte moet ik toch wat.
Later een banaan gegeten en toen dat goed ging nog wat gegeten en gedronken. Ik wilde even een keer gaan kijken wat er achter ons gebouwd wordt. Jan ging ook mee en onze mond viel open. Eerst waar je naar Amadeus gaat van de Stoderstrasse over de brug is een heel groot huis gebouwd dan doorgelopen achter langs naar Amadeus en daar wordt een heel blok gebouwd. Geen idee of het vakantiewoningen worden of wat anders. Ik was kapot van het kleine ommetje dus toch maar weer naar huis terug gelopen. Nog steeds diarree maar niet meer constant en controleerbaar. Ik heb geen buikpij en maagpijn meer. Rondom 8 hoorden we de familie beneden thuis komen maar Jannick op zijn motor nog niet. Bij ons is het de hele dag super warm en zonnig gebleven al dreven er soms donkere wolken over.
Nu wat tv kijken , we kijken op Prime naar Jack Ryan en heerlijk Engels ,met Nederlandse ondertiteling.
Een foto van Malcolm nog geen idee of hij als Poirot of Dali doorgaat.