Alleen Jannick thuis.

Ik heb gisteren nog een stukje eronder gezet over de Maxlaun en de Freiung voor als het iemand interesseert.
Vanmorgen was het weer 6.15 om op te staan en gelukkig was ik wakker voor de wekker. Het is aardedonker maar was zeer helder dus vast een mooie dag.
Vandaag horen Ingrid en Jannick als het goed is hoe het verder gaat en hopen ze naar huis te kunnen gaan. we wachten maar af. Jannick moet naar huis want die moet morgen werken vandaag kon hij nog vrij krijgen.

Helaas Jannick alleen naar huis en we weten nog steeds niets. Als het goed gaat komen Ingrid nen Sabrina dan woensdag thuis. Jannick kan ze niet halen maar dan gaat Reini de broer van Ingrid hen halen.
Ze hebben de medicijnen in een keer afgesteld en met nieuwe begonnen. Omdat het niet gaat over lange duur afstellen bij haar doen ze het nu maar zo en blijft ze nog onder bewaking want we willen niet meer doormaken wat we de laatste keer doorgemaakt hebben. En het is zinloos om naar huis te gaan en dan als er toch iets mis gaat weer naar Leoben. Dan is ze beter op haar plaats in Wenen.
Theresa erg teleurgesteld al maakte het wel goed dat Jannick even na het middageten thuis kwam. Die kon gelijk aanvallen . Hij had in Liezen een cadeautje gekocht voor Leni want daar maakte Theresa zich al druk om. Ja Oma maar het is al bijna.
Eind van de middag ging Jannick de stortbak repareren met de nieuwe dingen die hij ook opgehaald had. Alles past en alles werkt behalve dat er verschil in kleine en grote spoeling is. Ook Jan weet het niet.

Dus ik mag morgen weer om 6.15 op. Ik heb Theresa´s schooltas al weer gepakt staan en morgen komt er een boerin en gaan ze met melk koken heeft Theresa gezegd. Ze had haar schort en een lepel nodig dus haar schort uit het speelhuis in de tuin gehaald want daar staat haar keuken in. Het was weer een zeer warme zonnige dag met 25 graden niet slecht,.
Ik de laatste loodjes aan het huis van de familie gedaan en het trappenhuis , Jan ondertussen bij ons gestofd en gezogen. Dan heb ik mijn was gedaan en gekookt en Jan Theresa opgevangen om over te steken. Dan konden we dus aan tafel. Huiswerk maken met Theresa .
Zo vergaan de dagen en voor we het weten is het alweer avond.
Theresa was netjes op tijd naar bed om 7 uur want Jannick moet veel te vroeg op om naar zijn werk te gaan. Dus ze blijft ook nog bij ons slapen. Oma denkt ook dat ze maar weer vroeg er in gaat .

Jammer dat ze vandaag niet naar huis mochten nog even afwachten dan valt niet mee voor Ingrid om daar maar te zitten