Zondag zelfs met zon

Vanmorgen dus om 10 uur wakker (eigenlijk 9)Alle ochtenddingen gedaan en eitjes op brood gebakken voor ons. De was in de machine dan heb ik het gevoel dat ik al weer bergen verzet heb.
Jannick heeft gisteren een eindeloze dag gehad in het trainingscentrum van de ÖMTC met de vrachtwagen slibcursus . Zoals hij zegt speelgoed voor grote jongens .Nu kan hij de brandweerautos en de bedrijfsautos weer een stuk safer rijden in de winter.
Het is bewolkt maar een stuk lichter dan gisteren ook is het niet koud dus de deur weer lekker open tot grote vreugde van de katten. Jan had alle klokken al gedaan . Gisteravond in bed eerst de Musical I am from Austria gekeken. Had ik nog nooit gezien met alle muziek van Rainhard Fendrich en daarna een film gekeken Falco maar niet afgekeken. Lichte kost voor als je zo moe bent. Een poos samen met Jan in de zon op het balkon gezeten uit de wind werd het in het zonnetje 23 graden. De wind is erg fris. Ik begrijp niet waarom Ingrid de kinderen niet een poos buiten laat spelen. Die zitten dus al die dagen van de quarantaine al binnen. Wij genieten van de zon als die schijnt , hoeft ook geen uren te zijn maar een poosje doet ons wel goed. De deur ging pas om 4 uur weer dicht dus ook alles heerlijk gelucht.
Middageten gemaakt en Jan koos voor Erdbeerknödel dat was lekker. Ondertussen een 2e was erin gedaan , vaatwasser weer leeggemaakt. Dan was het tijd voor de F1 en weer dik tevreden met Max op de 3.plaats. Ondertussen had ik alle diepvriesladen leeg gemaakt de loaden schoongemaakt en opnieuw gevuld maar de vriezer zelf heeft net zo lang geduurd als de F1 ook al heb ik stoom en de haardroger gebruikt. Zo veel ijs heb ik nog nooit gehad en het was zeer hardnekkig. Maar het karwei is geklaard. Nu even laten drogen en dan de laden weer terug erin. Dat geeft me ook weer een tevreden gevoel. Jan vergeet nog wel eens de deur van de koelkast dicht te doen daardoor krijg ik erge ijsvorming in koelkast en vriezer.
Het is weer genoeg geweest voor vandaag.
Ik had gisteren ook nog een fotoalbum gemaakt en besteld loop nog steeds achter ben nu bij maart/april 2018 en doordat ik elke dag schrijf komt er ook steeds iets bij. Maar nu in de Coronatijden loop ik heel langzaam in want nu veel minder fotos omdat we veel minder onderweg zijn. We merken het ook aan de kilometerstand van onze auto. Als ik bij ben met de albums ga ik van de oude jaren boeken maken. Maar helaas ontbreken mij nog veel fotos en een hoop jaren. Vroeger was fotos maken duur , ik heb nog wel negatieven maar ik kan ze nergens laten afdrukken en die ik op internet heb gevonden erg duur.
We hebben nog steeds elke dag politiecontrole en er zijn er bij die echt onze koppen willen tellen. Nou zijn wij op een leeftijd dat we tot diep in de nacht feesten dus het is wel nodig .

Aan de hoeveelheid werk dat je hebt verzet , ga ik er van uit dat je je weer wat beter voelt. 😘